Homenet to dno i żenada

Od czasu przejęcia mojego osiedla (ul. Diamentowa) przed HomeNet jakość usług spadła wręcz tragicznie. Zabrali mi publiczne IP, za które zapłaciłem, awarie zdarzają się praktycznie codziennie, a przeciętna prędkość łącza spadła o 50% w stosunku do stanu poprzedniego. Kilka miesięcy temu przez ponad cztery tygodnie nie mogłem się doprosić usunięcia awarii (drop pakietów w LAN rzędu 90%).

Oczywiście od prawie dwóch miesięcy to tylko "stan przejściowy", jak gorąco zapewnia miejscowy opiekun sieci, przy czym nie potrafi podać terminu rozwiązania problemów. Od początku sierpnia słyszę tylko kłamstwa typu: "W ciągu kilku dni...".

Dodatkowo drażni fakt, że na swojej stronie ciągle tylko przechwalają się "nową jakością" i "nieograniczoną przepustowością". Odradzam każdemu usługi tej firmy.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Odpowiedź obiektu:

Podsieć na Diamentowej czeka na przeadresowanie na zew. IP (wrzesień/październik).
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0