Ile wart jest człowiek - pacjent?
Jestem zarejestrowana od 7 lat, ale od dziś zaczynam rozwiażac decyzję o przeniesieniu. Baltimed był dobrym miejsce kilka lat temu, teraz jakość wyraźnie zleciała w dół. Chodzi o dialog między pacjentem a lekarzem, widzi się wyraźną przewagę na rzecz tego drugiego. Rejestracja internetowa-masakra! można zapisywać się od 21 a 21.30 już brakuje miejsc, więc jak to działa się pytam?? od rana chcesz się dodzwonić to nikt oczywiście nie raczy odebrać telefonu. Kiedy przyszłam do lekarza z ciężkim zapaleniem i dusznością lekarz Stryk powiedziała, że mnie nie przyjmie bo ma właśnie 10 min swojej przerwy, po czym widziałam jak wchodziła osoba za mną i ją przyjęła.(Pani Stryk miałam o Pani inne zdanie) Poradnie na 1 piętrze, lepiej nie mówić... wizyta u laryngologa Szadejko była pierwszą i ostatnią! Jakim trzeba być człowiekiem żeby naśmiewać się z pacjenta? brak szacunku, brak dialogu od razu dystans i roszczeniowe spojrzenie. Wyszłam w poczuciu że widzę tego lekarza ostatni raz. Gdyby p. Szadejko zobaczył pieniądz pewnie inaczej by rozmawiał. Pretensjonalność lekarzy pracujących w NFZ jest coraz większa i o zgrozo, ze świeczką szukać człowieka w człowieku.