Jacy są kierowcy komunikacji miejskiej?

Opinie do artykułu: Jacy są kierowcy komunikacji miejskiej?.

Ponad 200 skarg na kierowców i motorniczych wpłynęło od początku roku do trójmiejskich Zakładów Komunikacji Miejskiej. Pasażerowie najczęściej skarżą się na nieuprzejmość, brak kultury, niepunktualność, ale zdarzają się też pochwały.Do naszej redakcji tygodniowo dociera co najmniej kilka maili od czytelników, którzy opisują sytuacje z trójmiejskiego transportu zbiorowego. Najczęściej dotyczą relacji pasażer - kierowca/motorniczy. Najczęściej zastrzeżenia dotyczą tego, że kierowcy nie ...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

kilka godzin... zazwyczaj ok 9-10 bo wiecej nie wolno.
popieram tę opinię 12 nie zgadzam się z tą opinią 0

bardzo.. bardzo..

uprzejmi kierowcy gdańskich autobusów..gorzej z pasażerami i kierowcami aut..na Niepołomickiej 22-go marca rambo z auta gd 7.3au mało że niebezpiecznie ominął włączający się do ruchu a-bus,to jeszcze zatrzymał się przed nami, podszedł do naszego kierowcy z 275 i nie czuliśmy się bezpiecznie!
popieram tę opinię 14 nie zgadzam się z tą opinią 2

Piszę tu jako użytkownik ZTM a nie jako kierowca

Generalnie kierowcy mają nadęte , obrażone miny do ludzi,

jakby pracowali za karę,

nie odpowiadają ani dzień dobry,
ani proszę, dziękuję,
NIE DZIĘKUJĄ ZA ODLICZONE

ja pracuję po 12 h i jestem uprzejma do ludzi,

tylko, że różnica jest taka , że ja prowadzę działalność i mi zależy
popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 27

Pasazer w momencie kiedy podcodzi i prosi o bilet odliczone pieniadze powinien trzymac juz w garsci a nie dopiero szukac po czelusciach.
popieram tę opinię 20 nie zgadzam się z tą opinią 16

Jadę właśnie autobusem i czytam, pozdro dla Pana 5035:)))
popieram tę opinię 15 nie zgadzam się z tą opinią 1

bzdura

dużo jeżdżę ZTM, obserwuję kierowców i ludzi kupujących bilety
kierowcy nie znają słowa : "proszę, dziękuję, dzień dobry" (nie dziękują za ODLICZONE)
nie odzywaja się,gdy się o coś zapytasz ( na przystanku gdy wóz stoi)

siedzą nadęci jak obrażone panienki

czasem młody się odezwie uprzejmie

ale powyżej 40lat to "swiete krowy"

prowadząc sklep miałam zawsze drobne, niech ZTM zadba, by mieli te drobne,
albo niech ci kierowcy, którzy pracują "za karę"-zmienią pracę
popieram tę opinię 10 nie zgadzam się z tą opinią 14

normalni tylko niektórym kierowcom samochodów osobowych w d...ch się przewraca
popieram tę opinię 11 nie zgadzam się z tą opinią 3

Drodzy pasażerowie, w Gdańsku bilety sprzedawane są za wcześniej odliczona kwotę gotówki, podczas postoju na przystanku a cennik macie zawsze przed oczami i w wiatach na przystanku. Odliczona kwotę należy uiścić na tacce na pieniądze lub wręczyć kierowcy jeśli tacki nie ma. Osobiście nie man nic do właściwej obsługi pasażera, tylko szkoda że rozkłady jazdy nie przewidują takich pogawedek, liczenia groszy czy wydawania reszty.

O zamykaniu drzwi przed nosem lepiej nie dyskutować. Innym pasażerom jakoś udało się przyjść o czasie na przystanek a spóźnialskim zawsze ciężko się pogodzić z tym że są sami sobie winni.

Osobiście gesty ze strony pasażerów typu blokowanie drzwi, próby płacenia banknotami za bilety ulgowe, wkladanie rąk do kabiny, samowolne otwieranie klapki i sypanie tam swoich oszczędności uważam za totalny brak kultury i wychowania.
Pasażerowie myślą że wszystko im wolno, i jak dać palec to ciągną całą rękę.
Wydasz człowiekowi 20gr to następny przyjdzie z dycha i będzie się kłócił że masz mu też wydać do 1.80zł.
popieram tę opinię 49 nie zgadzam się z tą opinią 17

Starszych osób nie interesuje system drzwi, mają być bezpieczne i tyle

a jesli nie podoba się wydawanie reszty, zmień parce

kazdy ma w pracy niedogodnosci i większe niz wydawanie reszty

jeden kierowca na 10 wie co ro "dzień dobry" jako odpowiedz na powitanie przez osobę kupująca bilet, ale "proszę" nie mówi żaden, a "dziękuję" gdy daję ODLICZONE, mówi mniej więcej co 50-ty ( liczę)

gdy przebywam za granicą czasowo u rodziny doznaję szoku jacy tam sa uprzejmi kierowcy

a potem-znowu powrót do polskich realiów
popieram tę opinię 20 nie zgadzam się z tą opinią 19

To ten co gwizda Łitnej Hjuston?

i fałszuje, zrobić mu awaryjne lądowanie
popieram tę opinię 13 nie zgadzam się z tą opinią 0

Odpowiedzią byłaby kwota, której oczekuje

kierowca.
popieram tę opinię 24 nie zgadzam się z tą opinią 5

210 to wsiowy autobus

A Gdańsk chyba jako jedyne miasto nie ma bezpośredniej linii autobusowej łączącej lotnisko z centrum.
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 4

Jacy są pasażerowie?

- nie wymuszają pierwszeństwa!
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 2

gratulacje z powodu braku inteligencji

i umiejętności pisania w języku ojczystym.
popieram tę opinię 12 nie zgadzam się z tą opinią 9

jest taki jeden motorniczy

który podczas jazdy gwizda! Od przystanku do przystanku jakieś nie trzymające się kupy melodie. Gdy zatrzymuje się - kończy. Rusza - dalej gwizda. Ludzi, którzy wracają zmęczeni z pracy BARDZO, ale to bardzo irytuje.
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 30

gorszy dzien moge miec, ale nie wyobrazam sobie abym swoje niepowodzenia czy slabe chwile np. w domu..

..mial przenoscic do pracy!

pracuje jeko pedagog i czy dobre by bylo abym swoja zlosc wyladowywal na niewinnych dzieciach?

czy jako rodzic tez bys to tolerowal? trzeba byc profesjonalista
popieram tę opinię 21 nie zgadzam się z tą opinią 15

jacy pasażerowie tacy kierowcy

łatwo nam oceniać innych taki kierowca czy motorniczy też jest człowiekiem parcuje po pare godzin dziennie. jego praca wymaga skupienia i co najważniejsze powinien nas bezpiecznie dowieść na miejsce jednak my też jesteśmy tylko ludźmi i my także czasami jesteśmy chamscy i nieuprzejmi. i teraz sytuacja TAKA kierowca po 5 godzinach trafił na około 10 osób które są wulgarne albo chamskie do końca pracy jeszcze kilka godzin tez ma prawo wybuchnąc i się zdenerwować. nie rozumiem skarg w stosunku do kierujących skąd są jakieś rozmowy z nimi czytamy na przystanku bądz okienkiem kierowcy jakie są bilety i na ile ważne jest także napisane że bilety są sprzedawane TYLKO ZA ODLICZONA KWOTĘ wieć moi drodzy nikt nie jest idealny może warto na chwilę refleksji też nad naszym zachowaniem?
popieram tę opinię 30 nie zgadzam się z tą opinią 9

w 210 na przyklad, wiekszosc jest ok

ale kierowca o numerze 6028 to kawal chama. nie radze sie go o cokolwiek pytac albo kupowac u niego biletow:-) najbardziej lubi sie wyzywac na pasazerach wsiadajacych na lotnisku, ktorzy sa najmniej zorientowani w "zasadach" panujacych w gdanskiej komunikacji. nie ma to jak w ramach powitania w "grodzie nad motlawa" zostac zbesztanym przez kierowce.
popieram tę opinię 23 nie zgadzam się z tą opinią 8