Jacy są kierowcy komunikacji miejskiej?

Opinie do artykułu: Jacy są kierowcy komunikacji miejskiej?.

Ponad 200 skarg na kierowców i motorniczych wpłynęło od początku roku do trójmiejskich Zakładów Komunikacji Miejskiej. Pasażerowie najczęściej skarżą się na nieuprzejmość, brak kultury, niepunktualność, ale zdarzają się też pochwały.Do naszej redakcji tygodniowo dociera co najmniej kilka maili od czytelników, którzy opisują sytuacje z trójmiejskiego transportu zbiorowego. Najczęściej dotyczą relacji pasażer - kierowca/motorniczy. Najczęściej zastrzeżenia dotyczą tego, że kierowcy nie ...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Matko, gdzie się chowają tacy ludzie, jak ty...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Ogarnij się, kobieto! Ludzie po prostu myślą i wiedzą, że praca kierowcy nie należy do najłatwiejszych. Oczywiście zdarzają się nieuprzejmi kierowcy, ale w każdym miejscu pracy można takich osobników znaleźć. A generalizowanie jest bezsensu.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 1

ja

a to ty kr...nie pier...nięty ostatnio jechales tak szybko, że kierowca wyjechać nie mogl, i pol autobusu sie je...nelo lbem o fotele?

te nowe 50 mają kamery, zapamietaj
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Gadanie

Kierowcy ,motorniczy itp. itd. Ludzie opamiętajcie się - to ich ciężka praca (mają dowieść BEZPIECZNIE na miejsce każdego z NAS ) a tu jeszcze marudzenie bo to ,bo tam to .Pomyśl - jedziesz samochodem -puścisz autobus -który rusza z zatoczki ? (no ?) on i tak zjedzie do następnej a TY spokojnie pojedziesz dalej (prawda ?).Prowadzi się masę nieskoordynowanych remontów - to wina kierowców .Przykład z Estakady Kwiatkowskiego : kierowca autobusu "wciska się na "siłę" na pas zjazdowy bo "debile" spieszą się i co im tam autobus - ON (ONA) tyłek wiezie i oczywiście się spieszy :( Tyle w temacie -po drugie pamiętacie czasy lat 80 -tych -co przyjechało to się jechało :) Pozdrawiam :)
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 1

Bzdura!
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2

zgadzam się!
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

ja

ty to chyba masz na mysli tych z pksow wszelkiej masci i prywaciarzy... szczegolnie na bramie wyzynnej... ;/ z trójki tak zwanej szczególnie, te autobusy, wł graty , niedługo im się złamią...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Z tego co mi wiadomo to 5% od sprzedanych biletów
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1

pieniądz to pieniądz. może jeszcze niech napiszą jakim nominałem im płacić. a jak to taki problem to niech zakończą sprzedaż biletów w pojazdach i dziękuję.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 4

Jaki jest zysk kierowcy ze sprzedaży biletu ?

A w skali miesiąca ?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2

bilety

już od dawna na przystankach są biletomaty, to dlaczego zawracać głowę kierowcy czy motorniczemu. Oni są po to by bezpiecznie prowadzić pojazd a nie sprzedawać bilety.Pasażer biegnący jest pasażerem następnego pojazdu!!!!!!!!!!!!! i to dla jego dobra!
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Jakie nastawienie pasażera taki kierowca.

Niektórzy przed wejściem do pojazdu mają przygotowaną pretensję do kierowcy. Bo jak wytłumaczyć, że cała reszta szczegółów jest o.k ? Bywa,że widząc z przystanku 2 km korek pasażer mimo wszystko atakuje kierowcę o wytłumaczenie spóźnienia. Dla takich każda odpowiedź będzie bezczelna i godna wniesienia skargi. Na szczęście ktoś rozumny to weryfikuje.
popieram tę opinię 9 nie zgadzam się z tą opinią 1

Mnie bardziej irytuje ignorancja ze strony ZTM,

bo co to za odpowiedź "my nie obsługujemy tej linii tylko WARBUS czy inny ....." Jeżeli rozkład jazdy udostępnia ZTM, to rozumiem że bierze za to jakąś odpowiedzialność. Jeżeli nie ma wiedzy o autobusach obsługiwanych przez innych przewoźników, to taka informacja z numerem kontaktowym obsługujących linię powinna pojawić się na rozkładzie jazdy.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 1

Rozwiązaniem problemu z biletami jest pobieranie dodatkowej opłaty.

To działa. Wtedy u kierowcy kupują tylko w sytuacjach awaryjnych. Proszę wrócić do starych dobrych praktyk.
popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 0

A kto poza turystami kupuje bilety jednorazowe?

Ludzie pracujący czy uczący się, mają przecież miesięczne. Często na liniach nocnych widzę kolejki studentów po bilety. To co, oni jadąc na uczelnię nie mają miesięcznego? Nawet jeżeli mają ten za 40 zł pn-pt to wystarczy dorzucić 6 zł i mają na na cały tydzień +nocne. I tak wychodzi taniej niż 2x4 zł
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

Gdzie pani pracuje Madziu , może jakas ankietka o Pani pracy ? Chętnie coś wysmaruję , pomarudzę .
popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 2

Jak by kierowca za każdym razem wydawał z 20 zł to nie dość że mu się drobne skończą (a nie poleci do sklepu rozmienić)

to jeszcze opóźni odjazd. ty masz mieć odliczone i tyle!
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 1

Spisek kierowców dot. Naszych opinii.....

Zauważcie, że ci którzy wydają opinię na temat kierowców, oczywiście z regóły negatywne to automatycznie są zaznaczane " kciuki w dół " ????

haha kierowcy autobusów/tramwajów myślicie że nie zorientujemy się że robicie to specjalnie ???

ponad 300 opini już jest i każda ma większość, że czytający nie zgadza się z opinią ;)

żenada...................
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 12