Jacy są kierowcy komunikacji miejskiej?

Opinie do artykułu: Jacy są kierowcy komunikacji miejskiej?.

Ponad 200 skarg na kierowców i motorniczych wpłynęło od początku roku do trójmiejskich Zakładów Komunikacji Miejskiej. Pasażerowie najczęściej skarżą się na nieuprzejmość, brak kultury, niepunktualność, ale zdarzają się też pochwały.Do naszej redakcji tygodniowo dociera co najmniej kilka maili od czytelników, którzy opisują sytuacje z trójmiejskiego transportu zbiorowego. Najczęściej dotyczą relacji pasażer - kierowca/motorniczy. Najczęściej zastrzeżenia dotyczą tego, że kierowcy nie ...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

a o tym że od soboty powstanie nowa linia 315 to ZTM na swojej stronie nie raczy poinformowac

I czy doczekamy się rozkładu linii NM (noc muzeów) czy znów biedak z centrali ruchu będzie odbierał setki telefonów?
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Ale palant !
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

CENTRALA RUCHU - ZTM

Interesuje mnie, do czego jest powołany ZTM Gdańsk, będący komórką UM? Z moich obserwacji wynika, ze się się kręcą, o niczym pojęcia nie mają a przy ostatniej awarii tramwaju bezczelnie utrudniali pracę nadzorowi ruchu ZKM.Zasadnicza zasada - nie pomagasz - nie przeszkadzaj! "PANOWIE"
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 0

bilety i kierowcy

Podstawowym zadaniem kierowcy autobusu jest przewóz pasażerów z punktu A do punktu B. Sprzedaż biletów może być dokonywana na przystankach (nie w trakcie jazdy), ale też w taki sposób, aby nie powodować opóźnień odjazdów pojazdu z przystanków.

W Regulaminie jest napisane, że bilet można kupić TYLKO za odliczoną kwotę. Kiedyś było sformułowanie POWINNO, ale to już stare dzieje.

Jeśli korzystasz z komunikacji miejskiej regularnie, to kup bilet okresowy - wygodniej i taniej. Jeśli tylko sporadycznie, to wiedząc, że na twoim przystanku nie ma biletomatu ani kiosku, kup wcześniej 1-2 bilety i noś w portfelu (tak w razie czego). Wydanie 3-6 zł za wczasu to nie majątek, a uchroni przed nerwami i nie będzie powodu do narzekań.
popieram tę opinię 11 nie zgadzam się z tą opinią 0

Bez przesady. Dla takiego kierowcy to czasem lekka odskocznia gdy ktoś grzecznie zapyta gdzie wysiąść do Reala

a on odpowie że na przystanku Krynicka. Czasem ciężko do nikogo gęby przez 8 godzin nie otworzyć. Dlatego jeden kierowca na linii do Juszkowa gada bez przerwy przez mikrofon do pasażerów :-)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

Anonimy nie powinny być rozpatrywane

Uważam to za bzdurę, bo skargi składa się anonimowo i można niesłusznie "donieść".
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0

Opis w sam raz dla pasażerów , dodałabym jeszcze pieprzenie głośne pasażerów przez telefon i naparzanie słuchawkami w badziewiastych telefonach .
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 1

A zauważyliście że na ekranach wewnątrz pojazdów oprócz kierunku jazdy, imienin i godziny jest też numer służbowy kierowcy?

chyba po to żeby odrazu telefonicznie skargę złożyć
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 2

.

Dodam, że kierowca to nie informacja dla pasażerów. Po to są wywieszki na przystankach i w autobusach aby nie przeszkadzać prowadzącemu podczas jazdy. Poza tym przy kabinach jest wyrazie napisane "zakaz rozmów z kierowcą". Jeżeli ktoś jest niedoinformowany to niech nie zwala tego na kierowce. Osobiście wiele razy spotkałam się z nieuprzejmością prowadzącego pojazd ale nie popadajcie ludzie w paranoje...Czasem pasażerowie zachowują sie też bezczelnie, jak świete krowy wożone przez pierwszej klasy limuzyne. Tylko, że kierowca nie może napisac listu do pasażerów oskarżając ich o chamstwo. A jak zwróci uwagę to od razu w ramach zemsty pasażer musi napisać odpowiednie zażalenie do Zarządu Komunikacji jaki to kierowca jest arogancji. I gdzie tu logika? Pomyślcie o tym.
popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 2

Zapomniałeś dodać o przymusie sprzedaży biletów , jeżdźenia w wolnym czasie , aby się z nich rozliczyć .Kasa dziwnie ciągle nieczynna , albo czynna w godzinach wygodnych dla ZTM .Narażanie się na kradzieże i obrażanie przez pasażerów.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 1

W Gdyni lubą pogonić pasażera

Często na trasie Centrum - Karwiny kierowcy jadą na koniec przystanku jak tylko daleko mogą. Rozumiem, że jak za nim jedzie inny autobus to musi się zmieścić w zatoczce, ale jak jest sam ....? Sprint do drzwi czasami się udaje zanim usłyszy się pssss..
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 3

"nie mozna wprowadzic zasady PLAC ODLICZONA KWOTA?"

To przecież jest taka zasada. Taka informacja jest napisana w każdym pojeździe
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Dzis motornicza sprzedała kobiecie bilet, wydając jej ze 100 zł choć nie powinna

Potem ludzie się przyzwyczajają że można kupować za nieodliczoną kwotę, kierowca czy motorniczy odmawia i dlatego są pretensje i skargi
popieram tę opinię 9 nie zgadzam się z tą opinią 1

najlepiej monety w zębach, natomiast banknoty na wywalonym języku, aby banknot nie został zwiany...

Co za gamoń, klęska i tyle.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 2

Oj, mam globusa ;)

Jedni mówią - kup na zapas, inni - odliczona kwota, jeszcze inny - bez łaski ma wydać, luuuudzie ogarnijcie się!
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Pasażerowie są : śmierdzący , głośni , niekulturalni , chamscy ,
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 1

A na Twojej klawiaturze są duże/wielkie litery? Używaj Shift lub CapsLock.

Nie uciekaj więcej z informatyki, to też ważny przedmiot w Gimnazjum.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 5

zeby oni biegli to by bylo ok, ale jak ida sobie spacerkiem jak juz po odjezdzie to nie fajnie
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Może to przerasta Twoje rozumienie ale uwierz, są miejsca na świecie, gdzie kierowca sprzedaje

bilety, wydaje resztę i autobusy jeżdżą punktualnie. ZTM i PKS, to nie cały świat, zaufaj...
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 5