Jacy są kierowcy komunikacji miejskiej?

Opinie do artykułu: Jacy są kierowcy komunikacji miejskiej?.

Ponad 200 skarg na kierowców i motorniczych wpłynęło od początku roku do trójmiejskich Zakładów Komunikacji Miejskiej. Pasażerowie najczęściej skarżą się na nieuprzejmość, brak kultury, niepunktualność, ale zdarzają się też pochwały.Do naszej redakcji tygodniowo dociera co najmniej kilka maili od czytelników, którzy opisują sytuacje z trójmiejskiego transportu zbiorowego. Najczęściej dotyczą relacji pasażer - kierowca/motorniczy. Najczęściej zastrzeżenia dotyczą tego, że kierowcy nie ...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Zapewne gdybyś był już w środku autobusu, zacząłbyś psioczyć, że jeździ spóźniony, bo czeka na innych ludzi, a ty chcesz być punktualnie. To samo tyczy się wypuszczania "przed przystankiem na trawnik, dziurawe powierzchnie, przed słupy,kosze na śmiecie" - niektórzy nie chcą się spóźnić do pracy/szkoły więc wolą wysiąść tak, a nie czekać aż zdoła wjechać cały na przystanek.
Poza tym na czole masz napisane, że idziesz na autobus?? Skąd niby kierowca ma wiedzieć, że akurat te osoby przechodzące przez światła zmierzają do jego autobusu? Zastanów się trochę nad tym, co piszesz...
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

z******a się bida i płacze !!!

Popatrzcie LUDZIE najpierw na siebie - IDEAŁY chodzące !!!

Weżcie młotek ,pierdyknijcie się porządnie w czoło i zróbcie własny rachunek sumienia.zanim zaczniecie wymagać od innych i narzekać na wszystko dookoła!!!!!!!!!!!!!!!

I TYLE W TEMACIE!!!

O!!!!
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 3

Brak tytułu

Dasz 2 zł., to CI nie wyda, bo stwierdzi że nie ma.
Dasz 1,80 odliczone w 1 groszówkach, powie że nie przyjmie, bo za drobne.
PARANOJA!
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 8

Jeździ Pani ZKM !
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

tu się zgodzę

pasażerowie muszą zrozumieć,że kierowca ma nas bezpiecznie przewozić-to jego zawód; nie jest przeszkolonym kasjerem, informacją turystyczną,ochroniarzem (tak, ochroniarzem, bo byłam świadkiem jak pewna pani wymagała wręcz od kierowcy interwencji, bo "pan na końcu pił piwo").Sama jeżdżę autobusami i są kierowcy mili i ci co mają "gorszy dzień".I kierowcom i pasażerom życzę miłego dnia.
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 0

Kierowcy i motorniczy są jak najbardziej ok, to ludziom się poprzewracało w d..h i myślą, że kierowca jest od usługiwania pasażerom. Tak samo jest w sklepie,urzędzie, czy na lotnisku i wszędzie tam gdzie w pracy jest bezpośredni kontakt z ludźmi.Co nie którzy jak czytam nie są niestety w stanie tego pojąć, a pomysł z możliwością spisania numeru służbowego kierowcy i strzelenia z ucha to już w ogóle żenda.
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 1

Wpuść prywaciarza to dopiero zobaczysz braki i niekompetencje.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 1

Zachowanie zachowaniem

Ale może by się przyjrzeć jak ci kierowcy autobusów przestrzegają przepisy o ruchu drogowym. Bo tu jest tragicznie! Wjazd na skrzyżowania na czerwonym świetle to normalka.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 5

Niektórym wciąż brak wiedzy...

Na temat prowadzenia pojazdu z automatyczną skrzynią biegów. Zdarzało mi się spotykać kierowców, którzy nagle odpuszczali gaz w momencie zmiany biegu przez skrzynię. W rezultacie odczuwalne jest nagłe nieprzyjemne szarpnięcie, nie wspominając już o wpływie na skrzynię biegów...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 5

SKARGA ZA BILET 1,80zł

kierowca autobusu odpowiadajać bezczelnie na prosbę kupna biletu za 1,8 nie chciał mi sprzedać majać 2zł pomimo,że prosiłam aby nie wydawał reszty !! skarga oczywiście trafiła do Zarządu ztk i zkm argumentowana, że za odliczona kwote wg rozporzęnia odbywa się sprzedaż i kierowca nie miał obowiązku mi wydać reszty...a co do zachowania nie mają rejestru rozmów tylko monitoring więc nie mogą tego zweryfikować... poprostu oczekuje tylko poprawy sytuacji ponieważ jesteśmy TYLKO LUDZMI !!!
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 8

ja

Pasażer dobiegający do autobusu jest pasażerem następnego autobusu....
popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 1

Wielu

jedzie niebezpiecznie-za szybko!
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 1

Brak automatu biletowego-pętla Łostowice Świetokrzyska!!!!!

Może w końcu ktoś by pomyślał o atomacie biletowym na pętli !!! kasy otwarte w godzinach kiedy ludzie w pracy ,żenada,potem się dziwia że motorniczy i kierowcy sa nieuprzejmi,sama bym sie wkurzyła widzac kolejke jak za komuny w sklepie.
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 0

Panie Adrianie

A jak pan napewno nie widzi jak jeździ,łamiąc przepisy i wyzywa innych uczestników ruchu,to to ma być ok?nie zły koleś z Ciebie.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1

kupujcie bilety

w kiosku lub automacie to nie będzie problemów , automaty biletowe powinny być w pojazdach a prowadzący pojazd zwolniony z tej kuli u nogi jaką jest sprzedaż biletów.
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 0

JEDEN CAŁY...

A co innego sprzedaje kierowca, że po usłyszeniu JEDEN CAŁY nie będzie wiedział o co chodzi Pasażerowi? No raczej, że nie chodzi o całego kurczaka.
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 4

Upierdliwi pasażerowie i kierowcy samochodów osobowych

Kupują bilety u kierowcy/motorniczego, a powinni w kiosku (kilka na zapas, nie musi to być kiosk tuż koło przystanku) lub w automacie. Opóźniają kurs autobusu, cierpią przy tym inni pasażerowie, ale oni napiszą donos. Kierowca zamyka im drzwi przed nosem - bo ruszając patrzy w lewe lusterko, zwracając uwagę na chamskich kierowców, którzy nie ustąpią mu miejsca. Itd. Jestem pasażerem, mam też własny samochód osobowy, nie jestem kierowcą autobusu ani motorniczym, nie pracuję w ZKM czy ZTM.
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 2

Brak tytułu

Kierowcy bardzo często nie wydają reszty 20 gr z biletu ulgowego, jak się daje im 2 zł., dlaczego?
Bo na 100 takich pasażerach, ma dziennie napiwku 20 zł - proste i logiczne. Chamstwem jest to, że widzi się, że ma drobne w kasetce lub ktoś przede mną płacił drobnymi, ale i tak nie wyda, bo po co. Kolejnym absurdem jest to, że mówią, że nie mają wydać z 10 czy 20 zł, no paranoja jakaś. Jak kierowca, który sprzedaje bilety powiedzmy kilka godzin dziennie, może nie mieć wydać, skoro ludzie przeważnie płacą drobnymi, monetami?
Kierowcom nie chce się szukać pieniędzy i taka prawda.
Kładę 2 zł na bilonownicę a kierowca się pyta co ma być. No jakim cudem, przecież jest tylko jeden bilet za niespełna 2 zł - chore!
Nie mówiąc już o uprzejmości obniżenia pojazdu, jak ktoś czeka z wózkiem, nie obniży bo po co ma to robić, niech sobie ktoś radzi.
Na koniec, musiałbym pisać codziennie prawie jedną skargę, żeby wyeliminować chamstwo w komunikacji zbiorowej a jeżdżę po kilkanaście razy dziennie różnymi liniami.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 9

ciezka i odpowiedzialna praca, mala placa i na ogol mili, sympatyczni i cierpliwi ludie.
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 1

wstanie to takie z rana,żonka wrzeszczy - idź do roboty bez śniadania, efekt taki że skargi i biadolenia a artykuł kierowcom nieprzyjazny stał się zbiorowym paktem ich chwalenia..!
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1