Jak olać klientów i zrazić do siebie ludzi
Net Sat Media to firma z tradycją - Kultywują klasyczny dla czasów PRLu sposób traktowania klienta. Dodzwonienie się na infolinię o każdej porze dnia graniczy z cudem; uroczo brzdąkająca muzyczka z windy, kojący głos powtarzający do 3 minuty 'prosimy o chwilę cierpliwości' potrafi zaskakująco skutecznie wyprowadzić z równowagi, zwłaszcza około 25 minuty wiszenia na telefonie. Skuteczność rozwiązywania problemów można z czystym sumieniem określić na poziomie 2%. Najczęściej bowiem problemy klientów są procesowane przez trzy lub cztery osoby i konkludowane uroczym 'yyyyy... To ja zrobie panu tak jak było wcześniej bo teraz nie wiem'. Gdyby ktoś zastanawiał się nad wyborem dostawcy internetu i rozważał firmę Net Sat Media to polecam cokolwiek innego. Nawet kupno stacji telegraficznej lub własnych gołębi pocztowych.