Re: Jak zablokować nr od wróżek? -  73666 oraz 73099, 71099 oraz 7339 72203 i 7257
                 
    
    
    
    TYLKO I WYŁĄCZNIE 
§4 DOSTĘPNOŚĆ USŁUGI
1. Usługa jest dostępna w sieciach polskich operatorów telefonii komórkowej (T
-
Mobile,  Orange,  Plus,  Play) 
zarówno w syst
emie postpaid (usługi abonamentowe) jak i prepiad (usługi przedpłacone) oraz Mix.
§5 REKLAMACJE
1. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za problemy techniczne bądź ograniczenia techniczne wynikłe 
wskutek wad bądź nieodpowiednich parametrów sprzętu te
leinformatycznego.
2. Organizator nie rozpatruje reklamacji związanych ze świadczeniem usług telekomunikacyjnych. Tego typu 
reklamacje winny być kierowane do operatora sieci,w której Użytkownika posiada telefon.
3.  Organizator  zastrzega  możliwość 
wystąpienia  przerw  w  obsłudze  komunikatów  SMS,  wynikających  z 
przyczyn technicznych dotyczących sprzętu służącego do obsługi Usługi lub innych przyczyn niezależnych od 
Organizatora.
4.  Organizator  dołoży  należytych  starań  dla  zapewnienia  szybkiego  i  nieog
raniczonego  dostępu  do  Usługi. 
Organizator zastrzega jednak, że nie można wykluczyć wystąpienia problemów z uzyskaniem dostępu do Usługi, 
wynikłych wskutek siły wyższej lub innych podobnych nieoczekiwanych okoliczności, którym Organizator nie 
mógł zapobiec
przy dochowaniu należytej staranności. Reklamacje związane ze świadczeniem Usługi wraz ze 
szczegółowym opisem, należy zgłaszać do Organizator na adres Locon Sp. z o.o., Ul. Tama Pomorzańska 1 70
-
030  Szczecin  z  dopiskiem  na  kopercie  Ezoteryka  SMS  lub  poc
ztą  elektroniczną  na  adres 
reklamacje@magicznewrozby.pl  lub  pod  numerem  telefonu  +48  91  431  89  83  (numer  stacjonarny  w  strefie 
szczecińskiej, dostępny w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30 
-
16:30).
5. O rozpatrzeniu reklamacji Użytkown
icy zostaną powiadomieni: 1. W przypadku złożenia reklamacji drogą 
mailową 
Użytkownicy otrzymają odpowiedź z rozpatrzeniem reklamacji drogą mailową. 2. W przypadku 
złożenia  reklamacji  za  pośrednictwem  poczty  lub  telefonicznie 
Użytkownicy  otrzymają  odpo
wiedź  z 
rozpatrzeniem reklamacji listem poleconym, drogą mailową lub telefonicznie 
w zależności od preferencji 
Użytkownika.
6.  Realizator  rozpatrzy  reklamację  w  terminie  14  dni  roboczych  od  jej  otrzymania  oraz  powiadomi  o 
rozstrzygnięciu zachowując formę
określoną w par 14 ust. 5.
To jest regulamin tych p******ców, żadne smsy STOP itp
    
    
         
        
                
                
        
            
            0
            
            0