Janosik albo Na Szkle Malowane

Temat dostępny też na forum: Janosik albo Na Szkle Malowane
Opinie do spektaklu: Janosik albo Na Szkle Malowane.
Przedstawienie przybiera formę trzech obrazów „na szkle malowanych”- narodziny, miłość i śmierć Janosika opowiedziane poetyckim, stylizowanym nieco na ludowość zabawnym, lekkim językiem z właściwą góralskim bajarzom poetyką. Znakomitym dopełnieniem tekstu Brylla jest muzyka Katarzyny Gaertner – oscylująca pomiędzy folkiem góralski a bluesem.Z przedstawienia pochodzą przeboje: ...
Przejdź do spektaklu.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Anioł!!!!

Słyszałem, że Ola Meller zagra Anióła!!Nie mogę się doczekać!!Jestem jej fanem po Ani z Zielonego!!Niesamowity talent i potencjał!!Czemu tak rzadko wykorzystywany???Olka, daj czadu, choć ta rola chyba trochę pod włos dla Ciebie, co?Dla tak temperamentnej dziewczyny.Bardzo się cieszę!

Ola!!!

Podzielam poprzednią opinię!!!Olka ma wielu wielbicieli, niewazne czy gra rolę czy nie, zawsz jest widoczna!!!No i ma fajnego faceta!

z****iście!!!

Bomba spektakl!!!!!!Kameralny, żywy, z*******y!!!Jerzy Michalski super!!Zakochałem się w Aniele!!Wzruszył mnie strasznie, co za perfekcja wykonania!!!Brawo Ola!!!!!Muszę zobaczyć to jeszcze raz!Diabełek też fajny.

Podobało mi się

Spektakl jest naprawde udany. Możemy podziwiać piękną scenografię, przemyślaną reżyserię i duże zaangażowanie zespołu aktorów. Na największą pochwałę zasługuje wspaniała choreografia - żywiołowe tańce "zmuszające" do gromkich braw. Serdecznie pozdrawiam zespół TM, życzę samych sukcesów i widzom przedstawienie serdecznie polecam!

No proszę .

Spektakl ładny i w tepie zagrany ale ...... jedna osoba była "super" nawet nie znała tekstów piosenek, jak na tancerza to lipa wszystko w półnogi i bez werwy. Szkoda bo przy takiej liczbie ludzi na scenie widac wszystko :) i do tego w scenach powaznych gupawy usmiech panie Kryszyłowicz bardzo słabo. Pozdrawiam !

eeeeeh