Jarosław - ocena
W dniu 19-01-2024 r ok. godz. 17.00 pracownik parkingu miał pretensje, że musi odwieść na lotnisko pasażerów. Informował,że można dojść pieszo w ciągu 5 min. Choć w ofercie jest transport w dwie strony. W dniu 29-01-2024 r ok. godz.11.00 kolejny pracownik przywiózł mnie pod parking z lotniska i odjechał na inne parkingi z pasażerami. Stałem przed szlabanem ok. 30 min pracownik widząc mnie pojechał sobie myć pojazd na myjnie. Wracając z odległości otworzył mi szlaban. Odebrałem to jaką złośliwość, głupotę i całkowity brak odpowiedzialności za powierzone obowiązki służbowe. W/g mnie powyższe zachowania tych dwóch panów działają na szkodę innych dobrze wykonujących swoją pracę osób a zarazem złą opinię parkingu na której powinno zależeć właścicielowi. W/g mnie należy przeprowadzić rozmowy i zweryfikować przydatność w pracy niektórych nieodpowiedzialnych opryskliwych, butnych pracowników. Panu, który w dniu 30-grudnia-2023 r pracował na nocnej zmianie należy się pochwała był sympatyczny, uprzejmy, opiekuńczy, chętny do pracy i pomocy klientom parkingu. Życzę właścicielowi więcej takich pracowników.