Jazda pod prąd na ul Kościuszki

Temat dostępny też na forum: Wrzeszcz Górny
Od pewnego czasu ul.Kościuszki od skrzyżowania z Hallera w kierunku ul.Kochanowskiego jest jednokierunkowa, jednak kierowcy nic sobie z tego nie robią i jadą pod prąd.Gdyby stanął tam jakiś patrol policji w ciągu dnia zarobiliby sporo kasy na mandatach.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 5

Re: Jazda pod prąd na ul Kościuszki

rozumiem, że jesteś rowerzystą?
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1

Nie, jestem kierowcą stosującym się do znaków drogowych.I nie na rękę mi te zmiany w ruchu na Kościuszki, bo muszę inna drogą jechać do i z pracy, ale skoro jest zakaz jazdy od Kochanowskiego do Hallera to się stosuję a nie cwaniakuję na skróty łamiąc zakaz.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Mnie ta zmiana na jednokierunkową również przeszkadza z uwagi na wydłużony dojazd do pracy. Szczerze mówiąc to nie bardzo rozumiem w jakim celu ulica jest jednokierunkowa, bo od dłuższego czasu nie widzę żeby coś się działo. Natomiast wcześniej z tego co zauważyłam był robiony tylko chodnik. No cóż ale faktem jest, że sama również niejednokrotnie widziałam samochody jadące pod prąd - jednakże myślę że to nie tylko chodzi o cwaniaczków, ale również kierowców jeżdżących na pamięć.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Zamiast wyżalać się na forum proponuję zawiadomić WRD Gdańsk.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Czyżby tylko rowerzystom przeszkadzali cwaniacy łamiący przepisy?
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Inne tematy z forum

Zostałam okradziona przez kuriera-co robić (89 odpowiedzi)

Dziś przyszedł kurier dpd z paczką za pobraniem 177 zł. Miałam 200 zł,on nie miał wydać....

Facet klepie po tylku (31 odpowiedzi)

Chciałam ostrzec wszystkie dziewczyny przed facetem który klepie panie po tyłku.Podchodzi on do...

Czy ktoś byl w Areszcie Śledczym w Wejherowie? (6 odpowiedzi)