Jednostronne zawieszenie usług przez DPD
DPD jednostronnie zawiesza realizację usług dla prywatnych / małych podmiotów nie informując o tym zainteresowanych stron.
Po raz kolejny czekamy kolejne dni na odbiór naszych przesyłek bez informacji od Kuriera/DPD.
Obsługa klienta nie podaje żadnej sprawdzonej informacji.
Jedyna akcja którą podejmują to "interwencja do dyspozytorni" która nie wnosi żadnych efektów, bo i dlaczego miałaby skoro kurierzy dostają wewnętrzną instrukcję by "obsługiwać tylko kluczowych klientów". Ile to potrwa? Nie wiadomo. Co jest przyczyną? Nie wiadomo.
Jedynym działaniem które może podjąć nadawca jest cierpliwe czekać i przekładać planowany odbiór przesyłek na kolejne dni świecąc oczami przed kontrachentami i klientami.
DPD zgodnie z regulaminem ma DWA TYGODNIE na odbiór przesyłki więc można się tak bujać w nieskończoność.
Mówiąc krótko: nie polecam!
JB
Po raz kolejny czekamy kolejne dni na odbiór naszych przesyłek bez informacji od Kuriera/DPD.
Obsługa klienta nie podaje żadnej sprawdzonej informacji.
Jedyna akcja którą podejmują to "interwencja do dyspozytorni" która nie wnosi żadnych efektów, bo i dlaczego miałaby skoro kurierzy dostają wewnętrzną instrukcję by "obsługiwać tylko kluczowych klientów". Ile to potrwa? Nie wiadomo. Co jest przyczyną? Nie wiadomo.
Jedynym działaniem które może podjąć nadawca jest cierpliwe czekać i przekładać planowany odbiór przesyłek na kolejne dni świecąc oczami przed kontrachentami i klientami.
DPD zgodnie z regulaminem ma DWA TYGODNIE na odbiór przesyłki więc można się tak bujać w nieskończoność.
Mówiąc krótko: nie polecam!
JB