Jedzenie- OK, obsługa- porażka

W ostatnią sobotę z koleżankami wybrałyśmy się do tego miejsca na małe piwko i ewentualne przekąski. Zajęłyśmy miejsca w środku, po około 10 minutach podano nam karty. Po kolejnych 15 i upomnieniu się kelner podszedł przyjąć zamówienie, jednak nie miał zielonego pojęcia o tym co serwuje restauracja. Na pytanie jak serwowany jest chleb ze smalcem powiedział "no... chleb i smalec". Na pytanie czemu przy daniu są dwie ceny (ponieważ nie umieszczono informacji o dwóch wielkościach dania) nie wiedział w ogóle o co pytam. W miejscu, które serwuje własne piwo obsługa powinna wiedzieć cokolwiek na jego temat, a nie na pytanie o piwo z kija mówi: "no ja pani nie powiem, bo to nasze piwa tutaj są, i tak ich pani nie zna". Na zupę brokułową miałyśmy czekać 10-15 minut, czekałyśmy prawie 40, po zapytaniu oczywiście odpowiedź kelnera: przecież ja nie mam zegarka! No i kolejne 20 minut czekania na rachunek, a po podejściu do baru by zapłacić (przyszedł bez terminala...) usłyszałam: "wy mi to chyba na złość robicie!".
Jedzenie poprawne, chlebek serowy pyszny. Kawa bardzo przeciętna. Ale obsługa jedna z gorszych jakie ostatnio udało mi się spotkać.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Jedzenie- OK, obsługa- porażka

No tak, jak może być podany chleb ze smalcem?? długo trzeba myśleć żeby takie pytanie zadać.... Ty i koleżanki - wszystko tłumaczy, same blondynki czy inny układ? Dlaczego dwie ceny? skoro się domysliłaś że chodzi o gramaturę to po co pytać? A kiedy się prosi o rachunek można otworzyć "gębę" i wspomnieć że chce się kartą zapłacić. TYPOWY POLSKI KLIENT, porażka :D
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 3

Re: Jedzenie- OK, obsługa- porażka

Witam ,tak pracował u nas kelner ,krótko bo 3 tyg .Pierwszy tydzien tylko się starał .Pracował tylko na weekendy .Dalismy jemu szanse ponieważ zależało mu na pracy .W połowie czerwca własciciel zwrócił jemu uwagę ,ze jeżeli ma tak żle pracować ,to niestety będziemy musieli się pożegnąć .Następnego dnia nie przyszedł do pracy .Na pewno dobrze,dla nas i dla klienta ś .Pewnie to ta osoba Pani odpowiedziala na opinię .Niestety trudno jest znależć młode osoby ,które profesjonalnie chcą podchodzić do pracy .Najmocniej przepraszam za niego i oczywiście zapraszam ponownie .Polecam kelnera Dominika opowie wszystko o piwach dokladnie .Pozdr Browar Lubrow
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0