Jest żle,bardzo żle

Do opinii o takim nagłówku z dnia 9.06.2008, opisanym przez Jurka, chciałbym się ustosunkować. Z opinią tam przedstawioną zgadzam się w całości. A sprawdziłem. Jestem użytkownikiem HomNet Techn. Co więcej! Wcześniej obsługiwał mnie Softlab i nawet do dzisiaj myślałem, że jestem w HomNet Softlab. Natomiast obsługa po przejęciu przez HomNet Tech. jest tragiczna. Po 18 nie ma z kim się skontaktować w sprawie przerw w dostępie do internetu. W Softlabie był specjalny tel. działający po 16:30. A przerwy w dostępie są nagminne i właśnie w godzinach wieczornych.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Odpowiedź obiektu:

Po 18 można zostawić wiadomość. Awarie są usuwane całą dobę o ile nie jest to indywidualna usterka u klienta.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0