Jestem mile zaskoczony

Od zeszłego roku wiele się zmieniło, budynek wyremontowany, w środku wygląda jak nowy. Wszystko schludne i czyste. Panie z rejestracji bardzo miłe i chętnie doradzają jaki termin wybrać i jak najszybciej się zarejestrować. Może to moje subiektywne wrażenie, ale lekarz (Pan, nie pamiętam nazwiska), który mnie przyjmował nie starał się jak najszybciej mnie odesłać, cierpliwie i z uwagą słuchał moich opowieści naświetlających okoliczności mojej kontuzji. Rzeczowo i podał diagnozę tłumacząc mi swój tok rozumowania. Dodam, że nie czekałem ani sekundy przed wejściem do gabinetu. W zabiegowym serdeczne i sprawnie działające pielęgniarki - widać, że lubią swoją pracę. Nie wiem jak to wygląda w innych gabinetach przychodni, ale ja jestem bardzo zadowolony z tego jak to wszystko teraz działa :-))
Chciałbym na zakończenie opisać jakąś złą stronę, ale takowej nie stwierdziłem. Każdy, kto uważa, że komercjalizacja służby zdrowia to coś złego powinien wpaść na Gdyńską. Pozdrawiam
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 2

Re: Jestem mile zaskoczony

Reklama jak inne a do internisty utrudnione lub niemożliwe zarejestrowani. Przechwałek nadmiar. Ci od czubków na 1 miejscu ?
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1

Re: Jestem mile zaskoczony

Co znaczy ci od czubków??
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1