Jestem mile zaskoczony
Od zeszłego roku wiele się zmieniło, budynek wyremontowany, w środku wygląda jak nowy. Wszystko schludne i czyste. Panie z rejestracji bardzo miłe i chętnie doradzają jaki termin wybrać i jak najszybciej się zarejestrować. Może to moje subiektywne wrażenie, ale lekarz (Pan, nie pamiętam nazwiska), który mnie przyjmował nie starał się jak najszybciej mnie odesłać, cierpliwie i z uwagą słuchał moich opowieści naświetlających okoliczności mojej kontuzji. Rzeczowo i podał diagnozę tłumacząc mi swój tok rozumowania. Dodam, że nie czekałem ani sekundy przed wejściem do gabinetu. W zabiegowym serdeczne i sprawnie działające pielęgniarki - widać, że lubią swoją pracę. Nie wiem jak to wygląda w innych gabinetach przychodni, ale ja jestem bardzo zadowolony z tego jak to wszystko teraz działa :-))
Chciałbym na zakończenie opisać jakąś złą stronę, ale takowej nie stwierdziłem. Każdy, kto uważa, że komercjalizacja służby zdrowia to coś złego powinien wpaść na Gdyńską. Pozdrawiam
Chciałbym na zakończenie opisać jakąś złą stronę, ale takowej nie stwierdziłem. Każdy, kto uważa, że komercjalizacja służby zdrowia to coś złego powinien wpaść na Gdyńską. Pozdrawiam