Jeździć czymś poza swoją strefą komfortu, możesz być zaskoczony.
Powracający kierowca sprzed 20 lat, wtedy był facetem od Harleya, teraz znowu kupił Harleya. Fajnie było wrócić do huśtawki. Około 1,5 tysiąca mil z powrotem w siodle po przejściu MSF, a następnie kilka innych kursów szkoleniowych z niską prędkością. Dojeżdżam trzy dni w tygodniu, kiedy jest ładna pogoda.
Przyjaciel pozwolił mi wyjąć 899 Panigale i był uzależniony od wyczucia przedniego końca i skrętu. Zbyt dużo mocy dla mnie na początek i cóż, nie chcesz rozbić czyjegoś motocykla. To była najłatwiejsza rzecz na świecie, aby po prostu iść tam, gdzie chcesz. Czuję, że walczę z Harleyem w ruchu ulicznym, walcząc z nim przy niskich prędkościach, w zasadzie najgorszym w ruchu SoCal.
Wziąłem MT03 tylko po to, aby dojeżdżać do pracy i całkowicie zmieniłem zdanie na temat motocykli pionowych / sportowych. Mogę dzielić pasy, mogę wcinać się w ruch uliczny Mogę ustawić rower dokładnie tam, gdzie chcę. Moc wysokich obrotów jest niesamowita. Mogę sobie tylko wyobrazić, jak to jest na 600 lub większej. Również ABS jest fajny, a wtrysk paliwa jest jeszcze lepszy. Czucie hamulca jest również całkiem dobre, ale nie pociąga za sobą 1000 funtów roweru i rowerzysty.
Rezerwuję dzień na torze treningowym, ale w tej chwili jestem po prostu zdumiony kątem pochylenia, który mogę osiągnąć nawet przy normalnych prędkościach, kontrolą, jaką mam w ruchu ulicznym, a nawet prędkością. Nie jest to Harley o mocy 110 ft/lb o mocy 110 KM, ale przy 370lb jest bardzo szybki w mieście i jest świetnym narzędziem edukacyjnym. Myślę, że w prawdziwym świecie jest to szybsze, ponieważ tak łatwo mogę dzielić pasy.
Przyjaciel pozwolił mi wyjąć 899 Panigale i był uzależniony od wyczucia przedniego końca i skrętu. Zbyt dużo mocy dla mnie na początek i cóż, nie chcesz rozbić czyjegoś motocykla. To była najłatwiejsza rzecz na świecie, aby po prostu iść tam, gdzie chcesz. Czuję, że walczę z Harleyem w ruchu ulicznym, walcząc z nim przy niskich prędkościach, w zasadzie najgorszym w ruchu SoCal.
Wziąłem MT03 tylko po to, aby dojeżdżać do pracy i całkowicie zmieniłem zdanie na temat motocykli pionowych / sportowych. Mogę dzielić pasy, mogę wcinać się w ruch uliczny Mogę ustawić rower dokładnie tam, gdzie chcę. Moc wysokich obrotów jest niesamowita. Mogę sobie tylko wyobrazić, jak to jest na 600 lub większej. Również ABS jest fajny, a wtrysk paliwa jest jeszcze lepszy. Czucie hamulca jest również całkiem dobre, ale nie pociąga za sobą 1000 funtów roweru i rowerzysty.
Rezerwuję dzień na torze treningowym, ale w tej chwili jestem po prostu zdumiony kątem pochylenia, który mogę osiągnąć nawet przy normalnych prędkościach, kontrolą, jaką mam w ruchu ulicznym, a nawet prędkością. Nie jest to Harley o mocy 110 ft/lb o mocy 110 KM, ale przy 370lb jest bardzo szybki w mieście i jest świetnym narzędziem edukacyjnym. Myślę, że w prawdziwym świecie jest to szybsze, ponieważ tak łatwo mogę dzielić pasy.