KOMPLETNY BRAK PROFESJONALIZMU
W dn.28.07 po odstawieniu auta zostałem poinformowany telefonicznie o kilku drobnych naprawach w swoim Clio.Do wymiany były m.in.tarcze oraz łożyska. W związku z brakiem tych części musiałem pozostawić samochód na noc, który miał być sprawny już następnego dnia.W piątek o godz.19 dopiero przy odbiorze Clio zostałem poinformowany, że prace nie zostały wykonane Nie udało się, ale pomyślałem, że trudno więc umówimy się raz jeszcze.W związku z planowanym urlopem umówiłem się na 7.08 na godz.11.,więc serwis miał sporo czasu, aby zamówić brakujące części.Po powrocie z urlopu udałem się do serwisu,lecz niestety ale po 10 min dostałem z powrotem kluczyk od Pana z działu Obsługi Klienta.Pan stwierdził,że mu się zapomniało i bardzo przeprasza, no ale tak wyszło.Nie byłem zadowolony,ale cóż powiedzieliśmy sobie,że do 3 razy sztuka,więc umówiliśmy się na telefon następnego dnia po tym, jak części dotrą. Dzisiaj mija kolejny tydzień,a PitStop ma mnie gdzieś i nawet nie zadzwonił.Panowie powiem Wam tyle-przez całą swoją historię z serwisami Renault(Nowak,Zdunek,Reno-Max,Tand)wy potraktowaliście mnie najgorzej! Macie ładny lokal, pięknie ubraną obsługę,ale klienta macie niestety gdzieś!NIE POLEM!