Kamila - opinia
Fotel zamówiony, zapłacony przy sprzedaży czas oczekiwania to maksymalnie tydzień na czym nam bardzo zależało ponieważ później czekała nas miesięczna delegacja:/ opóźnienie 3 tygodnie kiedy pojechaliśmy ostatniego dnia do salonu powiedziano nam że towar będzie za 2 dni( kiedy My mieliśmy już być na wyjeździe) na pytanie czy w ramach rekompensaty za czas oczekiwania coś przewidują usłyszeliśmy ze nie i na transport z firmy tez nie możemy liczyć. Poprosiliśmy o rozmowę przedstawicielkę dyrekcji. Bardzo niemiła Pani. Zrezygnowaliśmy z transakcji i zażądaliśmy zwrotu pieniędzy w momencie kiedy pierwszy raz podniosła na Nas głos w rozmowie!
Nie polecam ! Poziom żenada! Kanapę tez bym oddała ale nie ma już jak.
Nie polecam ! Poziom żenada! Kanapę tez bym oddała ale nie ma już jak.