Kasia W. - opinia

Kupiłam karnet poprzez Groupona ( płacąc 35 zł, miałam do wykorzystania 100 zł). Po pierwszej mojej wizycie byłam w szoku jak zostałam potraktowana przez kobietę ( podejrzewam, że właścicielka ). Bardzo nie miła, opryskliwa, BEZ KULTURY. Skorzystałam drugi raz, obsługiwała mnie już inna Kobieta-miła (pewnie pracownica). Gdy odwiedziłam solarium kolejny raz było już zamknięte i tak jest do tej pory. Czuję się oszukana przez Właścicieli. Zero profesjonalizmu.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

solarium

Ja tez kupiłam karnet na solarium, Pierwsza wizyta koszmar !! brudne lozko, pijana kobieta,. która nie potrafiła napisac nawet mojego nazwiska na kartce ! tocząc sie do szklanej witryny nie potrafiła sciągnąc kremu do opalania. Oczywiscie nie zrozumiała na jakie łózko chce isc wiec dała mi "słabe" , druga wizyta - zupełnie inna , pracownik podejrzewam, miłe podejscie i fajny klimat, trzeciego razu juz nie było,... zamkniete , wiec co dzwonie bo akurat na szybie był jeszcze telefon, Odebrała jak sie domyslam włascicielka ( z pierwszej wizyty). wiec sie pytam dlaczego jest zamkniete na co mi powiedziała " bo sie źle czuje i musze sobie polezec" no ręce mi opadły... Pytam kiedy bedzie otwarte odpowiedz " jak odpoczne po weekendzie" .. zal.pl normlanie. PO weeknedzie juz kartki nie było z numerem. Jeździłam tak kilka razy zobaczyc czy moze otwarte jest, ale niestety zamkniete, Najlepiej zwinąc interes i w nogi . Oczywiscie ze czuje sie oszukana napisałam reklamacje do grupona i czekam,,,
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: solarium

jestem w szoku!!!
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0