Katarzyna - opinia
Zamroziłam pieniądze, których póki co firma nie chce zwrócić. Praktykują komunikację rodem z minionej opoki. Firma nie prowadzi dialogu lecz przesyła obwieszczenia. O jakości komunikacji, czy jakości obsługi klienta nie ma w tym przypadku mowy. Firma nie pyta, czy z uwagi na zarządzenie Sanepidu odnośnie czasowego zamknięcia działalności, Klient chciałby odzyskać środki (dodam, że moje dieta nawet nie zdążyła się rozpocząć, więc przysługuje mi zwrot pełnej kwoty) lub przesunąć termin tylko obwieszcza, że postanowiła za klienta. Nie wiadomo kto odpowiada w imieniu firmy, brak podpisu w mailu, brak informacji kiedy nastąpi kontakt, z resztą trudno mówić o dialogu. Na mojego kolejnego maile otrzymałam jednosylabową odpowiedź i kontakt mailowy się urwał. Kontakt kierownika nastąpił po 3 dniach...do dziś dnia nie otrzymałam zwrotu środków. Nie polecam