Kiepska obsluga

Wiekszosc pracownikow w sklepie pokazuje, ze ignoruje klienta - odpowiadaja na pytania tylko wtedy, gdy klient za nimi chodzi i prosi. Dodatkowo wciskaja wrecz nachalnie te beznadziejne ubezpieczenia za prawie 400zl - chyba maja z tego duza prowizje, ja prawie zrezygnowalam z kupna - tak mnie Pani z obslugi naciskala tlumaczac, ze przeciez mi sie zepsuje sprzet w ciagu 5 lat.
Tragedia, a te ubezpieczenia to wisienka na torcie.
Dostawa droga, mimo ze ceny w miare przystepne to cala otoczka fatalna.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Kiepska obsluga

Popieram przedmówce, lekceważenie klienta, nie potrafią doradzić, jedynie zależy im na wciskaniu przedłużonej gwarancji. Zakupiłam zmywarkę do której powinien byc środek do jej czyszczenia w pakiecie, przyznaję nie przypilnowałam, dostałam bez. Zorientowałam się po kilku dniach mam nadzieję iż odzyskam przygarnięty przez sprzedawców towar.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0