Kładka to sukces, ale potrzebne poprawki

Opinie do artykułu: Kładka to sukces, ale potrzebne poprawki.

Z ostateczną oceną funkcjonowania kładki przez Motławę na Ołowiankę warto się jeszcze wstrzymać, ale pierwsze dni po jej otwarciu już dostarczają garści przemyśleń na ten temat.

Tłumy spacerujące po kładce na Ołowiankę, nie tylko w weekend, ale i w pracujący poniedziałek, są najlepszym dowodem, jak bardzo ta przeprawa była potrzebna. Nie znaczy to jednak, że wszystko działa w niej bez zarzutów.

Tłumy na kładce - zarówno w sobotni wieczór, gdy przeprawę otwarto, jak i przez ...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

za kazde

podniesienie kladki dla wodniakow oplata od kazdego z nich.jak zaplaca to przestana sie ktecic jak g... w ptzerebli....
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 4

hałas podczas podnoszenia jest nie do wytrzymania - powinni coś z tym zrobić. Dziwię się, że redaktor nie wspomniał o tym w artykule.
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 1

Nawet w Gdańsku widać widać efekty dobrej zmiany i podnoszenia się Polski z kolan.
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 3

schody schody

Jak w Casino de Paris
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 1

Od czasu do czasu przepływie Król
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

czasem

Chce się popatrzeć jak się podnosi
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

Nie prawda bo

od częstych i długich uniesien mozna dostac udaru mozgu lub ataku serca.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Kladko zjezdzalnia

Proponuje przez pol godziny zrobic zjezdzalnię jak kladka jest u gory , albo skoki na linie.
popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 0

Procesja trwala by ze 40 minut dluzej.

A tak to KOD bedzie testowal natezenie ruchu.
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 1

Macie estakadę rowerową, która niczego nie załatwia,

bo przez tory przy BCT i tak dało się przejechać bardzo mało uczęszczanym chodnikiem (między ul. Unruga a ul.Kontenerową a problemem jest dostać się do lasu za Morską - Kwiatkowskiego się nie da ) i po której prawie nikt nie jeździ za ca. 10 000 000 PLN i mostek/wiadukt na potokiem Kolibkowskim za ca.2 mln PLN to razem tyle ile kładka na Ołowiankę tyle że za gdyńskie estakady nie są tak drogie w utrzymaniu ( ca. 0,5 mln PLN rocznie )
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 0

Rozkład jazdy zupełnie jak tramwajów w Bytomiu.Rzadko opłaca się z tego korzystać.Szybciej obejdzie się to przez Zielony Most,albo objedzie autobusem 130 z przesiadką na tramwaj 3,8,9 przy Dworcu Gl.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 1

Ja rozumiałem, że kładka będzie normalnie opuszczona, a na czas przejazdu statku będzie podnoszona na te 2 miniuty

Ale jak widać debilizm decydentów jest całkowicie bezgraniczny i nieprzewidywalny....
popieram tę opinię 13 nie zgadzam się z tą opinią 1

jakieś inwestycje...

jakieś inwestycje...jakieś inwestycje...
nie popisało się "Ilorazem inteligencji cie meduza przesciga :)" bo to ciebie prześciga - czytać nie umiesz.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 2

Jestem pewien ze w przyszlosci obydwie redakcje sie polacza.

Taka moda teraz na swiecie. Lacza sie w wieksze koncerny...
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 2

Racja. Operator kazdego pojazdu plywajacego ktory

bedzie potrzebowal otwrcia kladki bedzie musial uprzednio zaplacic za jej otwarcie. Cos podobnego jak bramki na autostradach. Jezeli poplynie szybciutko za kims co juz zaplacil to otrzyma list ze zdjeciem jako dowod ze zlamal prawo i musial bedzie zaplacic kare. 10 razy wyzsza niz oryginalna oplata.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 3