Klient jest zbedny
W sobote 25 czerwca kosultant z T-Mobile Przekazal mi radosna informacje, ze moja przesylka od nich dotrze w przeciagu dwoch dni roboczych i ze kurier skontaktuje sie ze mna co terminu odbioru przesylki. Trzy dni urzedowalam z telefonem w rece i nic!!! Piatego dnia Kiedy oficjalnie F-ma DHL nie pracowala, podczas mojej nieobecnosci niespodziewanie kurier zjawil sie, z pretensja, ze nic nie jest przygotowane. Ja powinnam telepatycznie przeczuc wizyte kuriera.Bardzo niezadowolony zapowiedzial sie na poniedzialek, albo wtorek. Chyba wezme urlop, aby Pana kuriera usatysfakcjonowac.
Jestem bardzo rozczarowana poziomem obslugi klientow. Firma pewnie moglaby istniec bez klientow, a tu taki dyskomfort!!!!!!!!
Jestem bardzo rozczarowana poziomem obslugi klientow. Firma pewnie moglaby istniec bez klientow, a tu taki dyskomfort!!!!!!!!