Klient nasz wróg

Jak chcesz sprawnie i szybko wykonać badanie to brussa omijaj dużym łukiem. Jestem załamana ich podejściem. Spędziłam dziś 1,5 godziny w kolejce czekając tylko i wyłącznie na rejestrację. Nie, nie dlatego, że tak dużo ludzi. Po prostu leniwa pani obsłużyła w tym czasie tylko 8 osób. W tym czasie inna osoba z kolejki przede mną zdążyła skoczyć i wrócić na badanie do spółdzielni. Ja ostatni raz zdecydowałam się cierpliwie poczekać. I ...niestety zaszczytu badania nie doczekałam, bo nie miałam "pisemnego skierowania na badanie" od lekarza. Ale informacji o tym przed wejściem ŻADNYCH. Nie ważne, że za lekarzy i badania płacę, muszę jeszcze spełniać dodatkowe zachcianki. Bruss nie obsłuży byle czego. Jestem w cyklu terapii i w takiej ważnej sprawie nigdy więcej nie zdam się na brusa. Zdecydowanie odradzam. Za ospałość, niechęć do klienta, kolejki, bałagan i wymagania większe jak w NFZ. :(
PS najśmieszniejsze jest to, że 3 miesiące temu robiłam takie badanie (bez kwitków). Wówczas pani z rejestracji zapomniała skasować z karty moją płatność i po jej telefonie natychmiast jechałam dowieźć jej brakującą kasę. Wydawało mi się to uczciwe. Dziś wiem, że uczciwość nie popłaciła.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 2

Re: Klient nasz wróg

napięcie pracocholików
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2

Re: Klient nasz wróg

Ja z żoną nie możemy mieć zastrzeżeń. Zawsze jesteśmy obsługiwani w dobrym czasie. Uważam tylko, że badania mogłyby być choć trochę tańsze, bo przy wielokrotnym takim samym badaniu mogłaby być już zniżka. Ewentualnie mogliby pomyśleć nad kartą stałego klienta z rabatem... Tak jest w konkurencyjnej firmie na D.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Klient nasz wróg

Mamy już nową indywidualną Kartę Stałego Klienta, która upoważnia do zniżki.
Informacje na temat zasad wydawania Karty Stałego Klienta można otrzymać w naszym punkcie pobrań.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0