Klient nie jest najważniejszy,

Od rana do 15,30 oddział nie miał czasu skontatkować się z nadawcą....
na maila wysłanego przed 12,00.... do 16,00 nikt nie miał czasu odpowiedzieć (mail od nadawcy, ich stałego klienta...
Chcą numer telefonu odbiorcy ale na pewno nie do użycia w razie wątpliwości...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

W dniu 2015.05.15 miala byc dostarczoona przesylka ale nie odpowiedzialny kurier firmy DPD WRO.w historyji przesylek wpisal "Przesylka niedoreczona-rezygnacja telefoniczna"A faktycznie bylo zupelnie inaczej.Z zachowania kuriera mozna wyciagnac wniosek---JA TU JESTEM SZFEM ,A KLIENT TO MALE ZERO.ZROBIE TO CO CHCE,BO I TAK MOJA BEDZIE PRAWDA,KTO SLUCHA KLIENTA.AAA TOOO DUZY BLAD?????????????
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0