Odpowiedź obiektu
~Klient z traktu
(1 rok temu)
Dziękujemy za wyrażenie opinii w sprawie działania naszej firmy.
Zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, aby nasza praca była na najwyższym poziomie, co potwierdzają setki obsłużonych i zadowolonych klientów.
W przypadku pani zlecenia, zamówiła pani podstawowy, najtańszy wariant montażu „montaż surowy”, a oczekuje pani wykonania wersji dodatkowo płatnej. U każdego dostawcy, nie tylko u nas sposoby wykonania montażu są różnicowane. Podczas wizyty u pani już po montażu wskazaliśmy, przyczynę dostawania się wody domu – zatkanie otworów odwodnieniowych przez ekipę, która wykonywała taras oraz poinformowaliśmy panią co ta ekipa powinna zrobić, aby wyeliminować ten efekt.
Rozumiem pani zdenerwowanie, gdyż zajmowanie się samemu budową i borykanie z problemami z tym związanymi jest niewątpliwie bardzo trudne, nie mniej jednak, jako firma nie możemy odpowiadać za błędy popełniane przez inne ekipy.
Chętnie pomożemy w naprawieniu sytuacji w tematach, które są z wiązane z naszą usługą.
0
0