Klient zlekceważony.

W sobotę zamówiłam kuriera DHL przez kurjerzy.pl, zapłaciłam natychmiast. W poniedziałek miał przyjechać po paczkę, nie przyjechał. Rzekomo był...tylko ciekawe gdzie, bo u mnie nie, byłam w domu i czekałam. Jak zadzwoniłam we wtorek to zechciano przełożyć odbiór ode mnie paczki na na ten dzień. Jednak po paru godzinach dostałam sms, że nie przyjadą. Zadzwonić nie łaska do klienta, który zapłacił, bo wiedzą, że im się oberwie słownie. Zadzwoniłam ponownie i powiedziano mi, że kurier się nie wyrobił, bo to okres przedświąteczny. A co mnie to obchodzi !!!! Jak się składa zamówienie na stronie to powinna być taka informacja ostrzegająca, że jest zbyt dużo zamówień to bym sobie poszukała innego dostawcę. Poczta Polska już jest szybsza i bierze mniej. Kazano mi także zawieść ogromną paczkę na Kowale, 15 km ode mnie. Chyba autobusem może.... Albo czekać aż odbiorą w poniedziałek po Świętach. Jaja jakieś....paczka miała dojść na Święta do dziecka i ciekawe jak mu to teraz wynagrodzić, że na realizację przesyłki przez DHL czeka się aż ponad tydzień a pieniążki kazali zapłacić natychmiast. Nie zostawię tak tego, będę żądać zwrotu kasy z odszkodowaniem za niedotrzymanie umowy, nawet przez Sąd
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Klient zlekceważony.

to trzeba bylo zamowic kuriera kilka dni wczesniej...i po problemie.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Klient zlekceważony.

Serwis kurjerzy.pl to POŚREDNIK pomiędzy Tobą a firmą kurierską, więc jakiekolwiek pretensje możesz mieć wyłącznie do właścicieli serwisu (brak odpowiednich informacji na stronie) a nie do DHLu! Trzeba było zadzwonić bezpośrednio do firmy kurierskiej, tam o wszystko wypytać i ewentualnie zamówić kuriera. Poza tym zamawianie kuriera na 2-3 dni przed świętami, i oczekiwanie, że na święta przesyłka dojdzie, jest wysoce ryzykowne.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0