Klientka - ocena

Mam pytanie: czy ktoś nadzoruje pracę kurierów? Przecież my jako klienci płacimy za usługę dostarczenia paczki, a kurierzy za wykonaną pracę otrzymują wynagrodzenie. Jednakże kurierzy tej pracy nie świadczą, bo nie dostarczają nam paczek. Czekałam dnia 12.03.2024 r. cały dzień na paczkę, następnego dnia tj. 13.03.2024 r. czekałam kolejny cały dzień na następną paczkę. Brak jakiejkolwiek informacji. Czytając powyższe opinie pomyślałam, że jeszcze długo będę czekać ale to nikogo nie obchodzi. Bardzo dziwi mnie takie lekceważenie klienta i brak reakcji na te wszystkie negatywne opinie. Życzę wszystkim kurierom dużo sukcesów w "wykonywanej" pracy.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Wraz z SMS-em o doręczeniu paczki jest numer bezpośredni do kuriera który tą paczkę wiezie. Wystarczy krótki telefon, sms, albo nawet zwykły sygnał i kurier oddzwoni. Kurierowi też nie zależy, żeby z tą paczką jeździć w tą i z powrotem. A może adres jest nieczytelny albo błędny? Może zamazał się wraz z numerem telefonu? Może on czeka aż się ktoś do niego odezwie w sprawie tej paczki? Ale najlepiej nasmarować w necie i od razu się lepiej czujemy, co?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2

Mam tą samą sytuację. Czekam już prawie tydzień na paczkę. Kurier nie odbiera telefonu, więc proszę sobie darować te wypociny. Ta firma powinna być zaorana. Nie ma żadnego nadzoru i odpowiedzialności za przesyłki i kurierów. Ciekawe kto mi zwróci pieniądze, jak przesyłka do mnie nie dotrze? Już raz paczka mi zaginęła i nic nie wskórałem. Ani pieniędzy ani przepraszam, nic. PP ma gdzieś klientów. Należy zlikwidować ten archaizm z poprzedniej epoki.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0