Konkurencja na torach do Warszawy. Pendolino dojedziemy do Zakopanego?

Opinie do artykułu: Konkurencja na torach do Warszawy. Pendolino dojedziemy do Zakopanego?.
Artykuł na temat: Kolej Gdynia-Warszawa

Jest zgoda na uruchomienie od 2020 r. połączenia kolejowego z Wejherowa przez Trójmiasto do lotniska Chopina w Warszawie. Połączenie obsłużyłby przewoźnik Arriva. Możliwe, że pociągiem pendolino pojedziemy także z Trójmiasta aż do Zakopanego.

Prezes Urzędu Transportu Kolejowego przyznał tzw. otwarty dostęp do linii kolejowej firmie Arriva na trasie Wejherowo - Warszawa Lotnisko Chopina. Jeśli dojdzie do uruchomienia wspomnianego połączenia, byłby to pierwszy pociąg łączący ...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Polsce brakowało po 1989 roku gospodarza.

Za to mamy pełno kolekcjonerów zegarków.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1

minister nowak załatwił nam pociągi bez wifi

minister nowak załatwił nam pociągi bez wifi a teraz alstom chce za to kupę szmalu
W dodatku Deutsche Bahn wywalczył zakaz realizowania przez polskie pendolino połączeń zagranicznych przez 10 lat. Wtopiliśmy kupę szmalu na produkt, którego nie potrzebujemy, bo przecież i tak nie mamy torów do podróżowania szybciej nić 160km/h. A tyle to jeździły ekspresy za komuny.
Pendolino to pułapka na PKP. Kolekcjoner zegarków powinien iść za to do pierdla.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

ostatnio naubliżali w Gdyni jednemu redaktorowi TVPiS że podobno za free pijany chciał się Pendolino przejechać

tak być nie będzie!!!
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

DB ma nowoczesny system ze starszym ale funkcjonalnym frontem.

A u nas jest pudrowanie trupa, czyli studenci napisali kolorowy front, a na zaplecze lepiej nie zaglądać.
To dlatego np. jest komunikat że nie wolno otwierać systemu rezerwacji na 2 kartach przeglądarki.
A dane wyszukiwania trzeba za każdym razem wpisywać od zera.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Nikt w Europie nie korzysta z backendu rodem z lat 90.

To dlatego że propozycje zmian były zignorowane. Polecam poczytać Rynek Kolejowy etc.
Hafas ma tu mało do rzeczy
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Hafas to tylko kolejna waratwa od frontu

Problemem jest backend rodem ze średniowiecza https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Kurs%2790

To dlatego Hafas za granicą ma o wiele większe możliwości.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Urzędu Transportu Kolejkowego?!

Kolejkowego?! Panie Naskret...
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

ale najważniejsze że Niemce są bee

i z UE trzeba jak najszybciej wychodzić najlepiej w objęcia spadkobiercy CCCP
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

No dobra

Ja już umiem schematy Pendolino i IC na pamięć :), w IC kurnika bo przedziałowe są dla mnie za ciasne a na "fyrst klas" mnie nie stać
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

wielkie "impreezownie"

Zapijaczone buraki będą się przemieszczać z Zakopanego do Sopotu, rycząc, plując sikając gdzie popadnie.
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 1

Tam juz sie szykuje gniazdko dla Przewozów Regionalnych (PolRegio) czekamy tylko na elektryfikacje linii

Labuda (PolRegio) i Struk (marszałek województwa) to obecnie rodzina - a co w rodzinie to nie zginie.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0