Koordynator biura firmy - jakie obowiązki?

Witam. Czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć czym zajmuje się osoba zatrudniona na takim stanowisku?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Koordynator biura firmy - jakie obowiązki?

Wydaje mi się ze to jest to samo co Office Manager..
Tutaj jest opisane czym się osoba na tym stanowisku zajmuje:
http://www.prospects.ac.uk/office_manager_job_description.htm
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Koordynator biura firmy - jakie obowiązki?

Rozumiem, czy ktoś od wszystkiego :)
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Jesli szukasz dobrego pracodawcy oferującego pracę przy tym stanowisku to mogę polecić Proqres. Dobra firma stawiająca też na rozwój pracownika.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 2

Inne tematy z forum

Stres w pracy (37 odpowiedzi)

Czy Wasza praca też jets tak stresująca jak moja? Ostatnio mam wrażenie, że kazdy zawód wiąże sie...

Zmiana zawodu - od czego zacząć? (75 odpowiedzi)

Szukam na siebie pomysłu. Któraś z was też stała przed opcją przebranżowienia się, jak wam się...

kurs szkolenie dla męża (4 odpowiedzi)

mój mąż chce podnieść kwalifikacje, zastanawiamy się nad szkoleniem na spawacza, bądz np...