Kris - opinia
Niestety, reklama to jedyna rzecz jaka tej sieci wychodzi. Na dwa duże zakupy w tej sieci oba okazały się 'trafione'. Zamówione stoliki nocne przyjechały do nas rozbite co okazało się dopiero po rozpakowaniu. Oczywiście sklep mimo że stoliki dostarczył początkowo nie chciał słyszeć o jakiejkolwiek wymianie i dopiero interwencja u kierownika salonu przyniosła skutek. Opóźniona o kilka tygodni dostawa to przy tych 'przebojach' mały pikuś. Infolinia, jest tylko po to żeby była bo załatwić przez nią oczywiście niczego nie można.
Żeby tego było mało, po 2 miesiącach eksploatacji rozpada się łóżko kupione w tym samym salonie. Wezwany na miejsce technik salonu potwierdza nieprawidłowy montaż, ale oczywiście nie zostawia nam protokołu z oględzin. Reakcja sklepu na zgłoszoną reklamację jest tym razem bardzo szybka. Oczywiście zostaje przez salon odrzucona bo winny jest klient bo po co na kanapie siedzi.
Odradzam wszystkim kupowanie w tej sieci, bo doświadczeń podobnych do naszych jak się okazuje jest całe mnóstwo. Sklep pewnie liczy na to że większość klientów da za wygraną. My postanowiliśmy z nieuczciwością i dyletanctwem walczyć i idziemy z reklamacją do sądu. Wszystko ma swoje granice
Żeby tego było mało, po 2 miesiącach eksploatacji rozpada się łóżko kupione w tym samym salonie. Wezwany na miejsce technik salonu potwierdza nieprawidłowy montaż, ale oczywiście nie zostawia nam protokołu z oględzin. Reakcja sklepu na zgłoszoną reklamację jest tym razem bardzo szybka. Oczywiście zostaje przez salon odrzucona bo winny jest klient bo po co na kanapie siedzi.
Odradzam wszystkim kupowanie w tej sieci, bo doświadczeń podobnych do naszych jak się okazuje jest całe mnóstwo. Sklep pewnie liczy na to że większość klientów da za wygraną. My postanowiliśmy z nieuczciwością i dyletanctwem walczyć i idziemy z reklamacją do sądu. Wszystko ma swoje granice