Biżuteria, ku przestrodze.
Dnia 28.12.2020 kupiłem pierścionek zaręczynowy w Aclari. 16.03.2021 wypadł kamień narzeczonej (praca biurowa, zdejmowała w domu). Tajemniczy rzeczoznawca firmy z dyplomem Międzynarodowego Instytutu Gemmologicznego IGI poddał pierścionek ekspertyzie, po którym dowiedziałem się z pisma od właściciela firmy R.Sznytki o "wygiętych łapkach" oraz propozycję zapłacenia kolejnych pieniędzy za wstawienie nowego kamienia.
Ok, trudno zgodziłem się z prośbą o dokładne sprawdzenie czy "Łapki" nie są popękane lub pokrzywione i równie dokładne sprawdzenie przymocowania kamienia, aby uniknąć podobnych lub większych stresów w przyszłości. Zapewniła mnie P.Agnieszka, że "Jednocześnie pragnę napisać, że dołożymy wszelkich starań, aby naprawa została wykonana z należytą starannością."
26.07.2021 Kamień wypadł przy włożeniu ręki do plecaka, równie dobrze mogłaby to być kieszeń spodni (sam kamien się znalazł).
Oczywiście poproszono mnie o przesłanie pierścionka do ponownej ekspertyzy tajemniczego rzeczoznawcy. Oczywiście odmówiłem argumentując, że jest duża szansa na ponowne złe wstawienie kamienia skoro do tej pory firma ma 100% skuteczności, a mnie zależy na utrzymaniu się dłużej kamienia niż 3 miesiące. Zaproponowałem dwa rozwiązania. 1.Wstawię kamień u wybranego przeze mnie jubilera, a Aclari odda mi pieniądze. 2. Oddaje pierścionek firma oddaje mi pieniądze. Oczywiście P. Agnieszka odpisała, że jest to niemożliwe. Poprosiłem więc o dane rzeczoznawcy wcześniejszej naprawy w jaki sposób została przeprowadzona ekspertyza, jakich narzędzi użyto i jak została przeprowadzona naprawa, przez kogo i jakich narzędzi użyto do naprawy..wszystkie niezbędne informacje świadczące o poprawnym wykonaniu ekspertyzy i naprawy z odpowiednimi podpisami i pieczęciami. Pani Agnieszka odpisałą, że dostałem takie pismo.
Odpisałem, że Pani Agnieszka się myli, bo pismo jakie dostałem to nie dokument rzeczoznawcy tylko informacja od właściciela Romualda Sznytki o wyniku ekspertyzy i kwocie PLN jaką muszę wpłacić, aby dostać pierścionek z kamieniem. Odesłałem Panią Agnieszkę do historii konwersacji. Od kilku dni cisza.
Nikt się nie odzywa. Pełen profesjonalizm. Nie polecam. Mało tego zapłaciłem już tyle, że w innej firmie np Apart kupiłbym większy i co najważniejsze trwalszy (moja siostra nosi z Apartu pierścionek 9 lat..również do pracy). Pozdrawiam
Ok, trudno zgodziłem się z prośbą o dokładne sprawdzenie czy "Łapki" nie są popękane lub pokrzywione i równie dokładne sprawdzenie przymocowania kamienia, aby uniknąć podobnych lub większych stresów w przyszłości. Zapewniła mnie P.Agnieszka, że "Jednocześnie pragnę napisać, że dołożymy wszelkich starań, aby naprawa została wykonana z należytą starannością."
26.07.2021 Kamień wypadł przy włożeniu ręki do plecaka, równie dobrze mogłaby to być kieszeń spodni (sam kamien się znalazł).
Oczywiście poproszono mnie o przesłanie pierścionka do ponownej ekspertyzy tajemniczego rzeczoznawcy. Oczywiście odmówiłem argumentując, że jest duża szansa na ponowne złe wstawienie kamienia skoro do tej pory firma ma 100% skuteczności, a mnie zależy na utrzymaniu się dłużej kamienia niż 3 miesiące. Zaproponowałem dwa rozwiązania. 1.Wstawię kamień u wybranego przeze mnie jubilera, a Aclari odda mi pieniądze. 2. Oddaje pierścionek firma oddaje mi pieniądze. Oczywiście P. Agnieszka odpisała, że jest to niemożliwe. Poprosiłem więc o dane rzeczoznawcy wcześniejszej naprawy w jaki sposób została przeprowadzona ekspertyza, jakich narzędzi użyto i jak została przeprowadzona naprawa, przez kogo i jakich narzędzi użyto do naprawy..wszystkie niezbędne informacje świadczące o poprawnym wykonaniu ekspertyzy i naprawy z odpowiednimi podpisami i pieczęciami. Pani Agnieszka odpisałą, że dostałem takie pismo.
Odpisałem, że Pani Agnieszka się myli, bo pismo jakie dostałem to nie dokument rzeczoznawcy tylko informacja od właściciela Romualda Sznytki o wyniku ekspertyzy i kwocie PLN jaką muszę wpłacić, aby dostać pierścionek z kamieniem. Odesłałem Panią Agnieszkę do historii konwersacji. Od kilku dni cisza.
Nikt się nie odzywa. Pełen profesjonalizm. Nie polecam. Mało tego zapłaciłem już tyle, że w innej firmie np Apart kupiłbym większy i co najważniejsze trwalszy (moja siostra nosi z Apartu pierścionek 9 lat..również do pracy). Pozdrawiam