Ciąża - Ginekolog - położnik

Temat dostępny też na forum: Rodzina i dziecko Zdrowie
Witam . Jestem w 6 tyg. ciąży ...Pilnie potrzebuję ginekologa-położnika który pracuje w szpitalu w Zaspie i będzie prowadzić moją ciążę .. Dowiedziałam się o doktorze Sztramskim ale nie wiem czy on prowadzi ciążę... Jeśli nie on to kogo jeszcze polecacie ... Jestem laikiem w tych tematach pomocy mamuśki... Ps. prywatnie chcę chodzić ...no i chce życzliwego w miarę lekarza , konkretnego który wszystko powie co i jak z przyzwoitym gabinetem :)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Ciąża - Ginekolog - położnik

Dr Sokołowska tylko że nie ma w gabinecie aparatu USG ale i tak nie zamieniłabym jej na żadnego innego lekarza. Doktor prowadziła moje dwie ciąże i była przy porodach.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Marek Branicki, gabinet w Gdańsku na Hallera. Bardzo przyjazny, kompetentny, ciąże prowadzi bezstresowo.

Polecam dr Matkowskiego pracuje na zaspie,w Lux medzie, gabinety przy piecewskiej.

a czy on pracuje w Szpitalu na Zaspie ??

Kogoś jeszcze polecacie ???? Musi to być lekarz który pracuje w szpitalu na Zaspie bo przy porodzie może ewentualnie mieć dyżur :)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2

ja tez polecam dr Matkowskiego - spełnia wszystkie Twoje kryteria :)
pracuje na zaspie, ma dyzury - prowadzil moja zagrozona ciaze i wykonal cc.
super lekarz i czlowiek :)

Dr kowalski zastępca ordynatora, młody lun stary dr zabul
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2

A czy doktor Sokołowska pracuje jeszcze na zaspie? Słyszałam że już podobno nie ale nie mam świeżych wiadomości. Z tego co mi wiadomo jest świetnym specjalista.

Ja również polecam dr Matkowskiego.
Chociaż mała uwaga do autorki wątku -weź pod uwagę fakt, że kiedy zaczniesz rodzić niekoniecznie Twój lekarz prowadzący będzie miał dyżur... więc chyba nie powinno to być twoje główne kryterium przy wyborze lekarza...