Re: Czy ktoś korzystał z electromarket.pl..?
To ja pozwolę sobie dodać swoją opinię, aby ostrzec potencjalnych Klientów przed tym "sklepem"
Zdecydowałem się zapłacić wyższą niż w innych sklepach cenę za lodówkę, gdyż szukałem terminowej dostawy - z możliwością umówienia się na konkretny dzień i konkretną godzinę. I telefonicznie zapewniano mnie że to będzie możliwe, potwierdzono dzień dostawy, godzina transportu też rzekomo miała być do wyboru. Możliwości negocjacji cenowych brak, ale zapewniano mnie że wyższe ceny wynikają z najlepszej na rynku gwarancji. No i życie zweryfikowało te kłamstwa dość dotkliwie.
Dostawa lodówki opóźniła się o 2 dni co zupełnie zdezorganizowało mi zaplanowane działania. Ale electromarket oczywiście nie widzi w tym problemu. Godzina dostawy, którą miałem sobie wybrać została mi narzucona. "O tej porze albo wcale". Panowie, którzy przywieźli mi lodówkę zostawili śmietnik na klatce (kartony, pokruszony styropian, taśmy itd) i wcale nie poczuwali się do obowiązku posprzątania tego bałaganu. Lodówkę wstawiono mi na miejsce jeszcze oklejoną taśmami zabezpieczającymi. Po ich mozolnym pousuwaniu okazało się, że jedna z półek wewnętrznych jest wadliwa. Postanowiłem zatem sprawdzić tę "najlepszą na rynku gwarancję" Złożenie reklamacji jest możliwe tylko przez ich stronę - nie dostajecie żadnego potwierdzenia jej przyjęcia. Moje telefoniczne monity o potwierdzenie otrzymania reklamacji kończyły się niczym (zazwyczaj rozłączano mnie próbując "przełączyć" do właściwej osoby, w końcu obiecano przysłanie potwierdzenia - i była to kolejna obietnica bez pokrycia). Potwierdzenie otrzymałem dopiero po żądaniu wysłanym mailem. A sama reklamacja - bardzo długo rozpatrywana - ostatecznie załatwiona odmownie (bo podpisałem przyjęcie sprzętu bez wad). Trzeba było przytrzymać pewnie tych gości od transportu przez pół godziny i kazać im pousuwać wszystkie taśmy zabezpieczające, którymi posklejane były półki i inne wewnętrzne elementy na czas transportu - dopiero wtedy można było zobaczyć wadę zamaskowaną taką taśmą. Wadę - dodam - ewidentnie powstałą już na etapie produkcji, zatem producent bez problemu powinien wymienić taką półkę. Ot, sklep po prostu ma Klientów gdzieś - kupuję dużo, ale pierwszy raz spotkałem się z takim lekceważeniem.
Tak wygląda ich najlepsza gwarancja na rynku - nie dajcie się na to nabrać!
Dodam jeszcze, że skontaktowałem się telefonicznie z producentem, który nie widzi żadnego problemu w wymianie półki i zaskoczony jest postawą electromarket.pl.
Są inne sklepy, w których Klienta naprawdę się szanuje - przed electromarket.pl z całego serca OSTRZEGAM KAŻDEGO kto nie chce mieć kłopotów!
0
0