Jest powrót do lat 70' i 80' wtedy też prosili się o kierowców. Teraz nawet nie wymagają D i E na autobus bo przegubowca zakwalifikowali jako pojazd bez przyczepy a to po to żeby kierowcy mieli łatwiej i taniej.
Nie wiem jak jest teraz ale nie tak dawno w GD chcieli strajkować bo zarabiali o kilka zł mniej na godz w porównaniu do gdy. kiedyś MZK wypłacało tzw. gratyfikacje za wysługę lat a wynagrodzenie składało się ze skromnej stawki godz i wielu dodatków które też dostawało się w raz ze stażem.
W ogłoszeniu jest napisane że trzeba podpisać lojalkę zapewne na 2-3 lata w związku z tym nie ma co liczyć przez ten okres na godziwe wynagrodzenie, do tego dochodzą weekendy i święta oraz praca od wczesnych godz rannych do późnej nocy lub nocki.
Niestety praca dla prawdziwych twardzieli bo ludzie to najgorszy towar do wożenia.
3
1