Re: Weekend za pół ceny? Chyba za połowę niższą jakość obsługi!
~Restauracja "U Jakuba"
(11 lat temu)
Panie Wojtku. Jak Pan sam napisał wyprawiał Pan swoje urodziny w weekend za pół ceny, powinien Pan zrozumieć że w taki dzień gdy jest promocja przychodzi ogromna ilość osób z ulicy, ponieważ jak Pan pewnie wie w taką promocję nie można dokonywać rezerwacji. Od godziny 12 do 18 czyli w 6 godzin lokal przyjmował całą salę gości czyli 200 osób, wymieniały się tylko stoliki na nowe,łącznie prze ten dzień obsłużyliśmy prawie 600 osób. Dzień wcześniej w sobotę obsłużyliśmy prawie 500 osób i nie było żadnej skargi.Nie byłoby nieporozumień gdyby Pan po przyjściu do lokalu podszedł do któregoś z kelnerów i poprosił o stolik, jednak nie zrobił Pan tak co gorsza poprosił Pan innych gości aby się przesiedli do innego stolika czym utrudnił Pan pracę kelnerów, po czym złączył stoliki. Nawet kiedy postanowiliśmy zamknąć lokal na czas obsługi gości wewnątrz zostaliśmy skrytykowani że tak nie można traktować ludzi.Musi Pan być czasami wyrozumiały dla innych osób bo nie wydaje mi się aby kelnerzy stali i nic nie robili. Goście którzy siadają do stolika i o których wie kelner są odznaczani w systemie jako klienci do obsługi, w Państwa przypadku przy takim natężeniu ludzi i nie poinformowaniu obsługi o tym że się połączyło stół kelner był przekonany że jesteście Państwo obsłużeni. Myli się Pan również twierdząc że inni goście również wychodzili nie zadowoleni wręcz przeciwnie byli bardzo zadowoleni. Ma Pan rację, raczej nie będziemy już organizować takich promocji. Nie powinien Pan publicznie Nas oczerniać i nie polecać ponieważ nie wie Pan jak lokal prosperuje w normalne dni. Następnym razem aby nie był Pan zdegustowany proponuję organizować swoje urodziny w normalny dzień, wtedy na pewno będzie Pan zadowolony. Nie mniej jednak przepraszamy za zaistniałą sytuację i zapraszamy do restauracji na poczęstunek w ramach rekompensaty.
2
4