Wściekła klientka - ocena
Serwis to jest jakaś porażka.
Auto miało być na serwisie maks 2 tyg leci już 3 tydzień ciągle przeciągając tłumacząc się czekaniem na części które były już zamówione przed postawieniem auta na serwis.
Ja wiem że jaśnie państwo mają czas i nikt ich nie będzie pospieszać bo roboczogodzina musi się zgadzać a i od ubezpieczalni trzeba wyciągnąć jak najwięcej kasy. Nie szanowanie klienta, naszego czasu i pieniędzy
Auto miało być na serwisie maks 2 tyg leci już 3 tydzień ciągle przeciągając tłumacząc się czekaniem na części które były już zamówione przed postawieniem auta na serwis.
Ja wiem że jaśnie państwo mają czas i nikt ich nie będzie pospieszać bo roboczogodzina musi się zgadzać a i od ubezpieczalni trzeba wyciągnąć jak najwięcej kasy. Nie szanowanie klienta, naszego czasu i pieniędzy