Re: Który fox ???
RLC m 2 regulacje więcej. Mianowicie można sobie ustawić siłę "zaworu bezpieczeństwa" na blokadzie, czyli jak mamy amora zblokowanego i wpadniemy w dziure to on i tak się ugnie. Pokrętłem na dole goleni ustawiamy wielkość dziury :) Jest też regulacja wolnej kompresji. Można jedną wajchą ustawić czułość widelca na powolne uginanie się i tym samym zapobiegać bujaniu na podjazdach. I właśnie przez te dodatkowe 2 pokrętła można ustawić amora całkowicie inteligentnie i cały wyścig nie dotykać blokady. Na zjazdach będzie działał a na podjazdach nie będzie się bujał. To jest najważniejsza przewaga RLC nad RL. Zależy też jaką cenę znalazłeś na te widelce i czy te dodatkowe regulacje są Ci potrzebne, ja uważam że warto dołożyć. Mój RLC po 3 latach ścigania wymaga jedynie wymiany oleju i uszczelek, luzów nie ma i z powodzeniem pojeździ jeszcze ze 2 lata.
0
0