Zdania sa podzielone...
Dlaczego wpadacie z jednej skrajności w drugą? A czy ktoś się wypowiedział, co użytkuje ten samochód? Ja już jeżdźę 5 i pół roku Ładą 110, serwisuję ją u p. Czecha w Modylnicy k/Krakowa (kto ma ładę, ten go zna - lub szukajcie na necie) i chwalę ten samochód. Za jest to, że to po części GM (bo jest udziałowcem AwtoVAZ) np. układ jezdny; BOSCH np. część elektroniki i oprogramowanie; Deska jest dziełem VDO; A poza tym - Check control (układ spr. silnika), centralny zamek, alu felgi, wentylowane tarcze, elektr. szyby, i np. miękkie (!) w dotyku tworzywa wykończeniowe deski, wielopunkt (który rosjanie wprowadzili już ponad 7 lat temu w Samarach), tanie części, a poza tym przerobiłem na gaz i jak na razie cool (8,5 l gazu na 100). Zastanówcie się: po co Rosjanie mają wprowadzać nowe modele, skoro tem model jest tak udany, jak na nich? Przecież są też Łady 110 z silnikiem 2.0 (z Astry), napędem na cztery koła, czy też model PREMIER (czyli łada 110 full wypas i super jakość) - tylko że w Polsce dealer Łady nie sprawuje się najlepiej. Minusem jest tylko wykonanie - właśnie przez Rosjan - np. zaślepka na przycisku koło kierownicy i np. jak u mnie zamek w tylnych prawych drzwiach. Moim zdaniem dobra relacja ceny do jakości - wiadomo, że nie jest to Astra III - ale za tą cenę?
0
0