Lecą w kulki z Klientami
Niestety zmuszona jestem onapisać negatywną opinię na temat tego miejsca. W dniu 19 marca dokonałam zakupu Groupona i tego samego dnia zadzwoniłam na numer wskazany w Grouponie w celu rezerwacji stolika. Z rezerwacją nie było żadnego problemu. Dokonałam jej na 21 marca na godzinę 18.00 - stolik dla 2 osób.
Jakie było moje NIEMIŁE zaskoczenie, kiedy na miejscu okazało się, że restauracja pozamykana jest na cztery spusty! Każde wejście było zamknięte. Oczywiście od razu zaczęłam dzwonić na numer, pod którym rezerwowałam wcześniej stolik. I co? Oczywiście nikt nie odbierał.
To są jakieś kpiny!!! Oczywiście rozumiem, że zdarzają się różne sytuacje losowe ale osoba, która przyjmowała moją rezerwację miała mój nr telefonu i mogła mnie wcześniej poinformować, że Restauracja z przyczyn losowych będzie zamknięta i moja rezerwacja zostaje odwołana bądź przełożona na inny termin. Niestety nic takiego nie miało miejsca. Dlatego też, mam jak najgorsze zdanie o tym miejscu i o osobach tam pracujących.
Przykro mi, że tak zostałam potraktowana. nie wiem czy wpływ na to miał fakt, że byłam Klientem Grouponowym czy tez nie. Uważam jednak, że każdego Klienta należy traktować z szacunkiem.
Jakie było moje NIEMIŁE zaskoczenie, kiedy na miejscu okazało się, że restauracja pozamykana jest na cztery spusty! Każde wejście było zamknięte. Oczywiście od razu zaczęłam dzwonić na numer, pod którym rezerwowałam wcześniej stolik. I co? Oczywiście nikt nie odbierał.
To są jakieś kpiny!!! Oczywiście rozumiem, że zdarzają się różne sytuacje losowe ale osoba, która przyjmowała moją rezerwację miała mój nr telefonu i mogła mnie wcześniej poinformować, że Restauracja z przyczyn losowych będzie zamknięta i moja rezerwacja zostaje odwołana bądź przełożona na inny termin. Niestety nic takiego nie miało miejsca. Dlatego też, mam jak najgorsze zdanie o tym miejscu i o osobach tam pracujących.
Przykro mi, że tak zostałam potraktowana. nie wiem czy wpływ na to miał fakt, że byłam Klientem Grouponowym czy tez nie. Uważam jednak, że każdego Klienta należy traktować z szacunkiem.