MKBike Sopot - buractwo !

Kombinowałem ostatnio ze swoim przednim hamulcem hydraulicznym no i się chyba zapowietrzyl, w każdym razie jeden tłoczek się trochę wysunął za bardzo. Dodam że nie jestem kompletnym laikiem co do hydraulików gdyż tylni sam skróciłem zalałem i odpowietrzyłem i działa jak należy. Po kombinacjach z przednim jak stwierdziłem że nie mam już płynu postanowiłem oddać go w ręce "fachowców" z mkbike.
Udałem się do Sopotu i wyjaśniłem mój problem (dodam też że często w sklepie tym kupowałem części), "przemiły" pan (nie wiem jak ma na imie ale na pewno nie jest to kierownuk gdyż ona jako jedyny z tego sklepu jest wporzo, podał mi cenę regulacji po czym ja się zgodziłem. Gdy dowiedziałem się że muszę czekać na rower 3 dni grzecznie zrezygnowałem z usługi i kupiłem sobie olej z myślą że sam to zrobię (czas letni jest dla mnie zbyt cenny żeby siedzieć w domu). Po zakupie oleju delikatnie spytałem się pana "przemiłego" (nie znam imiena ale to był blondyn który od dawna tam pracuje) jaka może być jego sugestia co do tego hamulca a on się na mnie spojrzał i powiedział mi że NIE POWIE, BO ZREZYNOWAŁEM Z SERWISU :).
Dodam, że był bardzo niemiły
Po tej sugesti powiedziałem co o nim myślę, śmiem twierdzić że sam nie wiedział o co chodzi i udawał cfaniaka, moja noga już więcej tam nie postanie. Hamulcec zrobiłem sam i działa jak ta lala
Apeluje trzymajcie się z dala od tych pseudosprzedawców
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: MKBike Sopot - buractwo !

Problem ów blondasa jest powszechnie znany od lat.
Musi mieć jakieś udziały w interesie, bo w przeciwnym wypadku raczej by już tam dawno nie "pracował".

Witam