MONSTRUALNA MAKABRA
1. Brak kontaktu z kurierem,
2. Placówka regionalna na Kowalach nie odbiera telefonu - znaleziony po dłuższym szukaniu na stronach www,
3. Podawanie nieprawdziwych informacji o nieobecności odbiorcy pod adresem - de facto kurier się nie pojawił - warowano w oczekiwaniu, a osiedle jest monitorowane z zapisem - więc krętactwo definitywne,
4. Call Center nie odbiera i się rozłącza - problemy pogodowe,
5. Następnego dnia sytuacja identyczna,
6. Call Center rozłącza się - tacy obciążeni połączeniami - nic dziwnego, skoro taka "jakość" usług - zasłaniają się wciąż warunkami pogodowymi,
7. Jak sposobem się dodzwoniłem - trzeba zadzwonić na przesyłki międzynarodowe - wtedy łaskawie przełączą - to panienka próbując skontaktować się z kurierem oznajmiła na końcu - "przepraszam, kurier nie odbiera",
8. Sprawa poszła do działu interwencji - owszem oddzwonili spod numeru nieidentyfikowalnego i oznajmili to samo - kurier nie odbiera,
9. UTRATA KLIENTÓW - oto konsekwencja - nie mogliśmy wywiązać się z zamówień.
STANOWCZO ODRADZAM, stosowna opinia przekazana do producenta, który niefortunnie wybrał operatora logistycznego
2. Placówka regionalna na Kowalach nie odbiera telefonu - znaleziony po dłuższym szukaniu na stronach www,
3. Podawanie nieprawdziwych informacji o nieobecności odbiorcy pod adresem - de facto kurier się nie pojawił - warowano w oczekiwaniu, a osiedle jest monitorowane z zapisem - więc krętactwo definitywne,
4. Call Center nie odbiera i się rozłącza - problemy pogodowe,
5. Następnego dnia sytuacja identyczna,
6. Call Center rozłącza się - tacy obciążeni połączeniami - nic dziwnego, skoro taka "jakość" usług - zasłaniają się wciąż warunkami pogodowymi,
7. Jak sposobem się dodzwoniłem - trzeba zadzwonić na przesyłki międzynarodowe - wtedy łaskawie przełączą - to panienka próbując skontaktować się z kurierem oznajmiła na końcu - "przepraszam, kurier nie odbiera",
8. Sprawa poszła do działu interwencji - owszem oddzwonili spod numeru nieidentyfikowalnego i oznajmili to samo - kurier nie odbiera,
9. UTRATA KLIENTÓW - oto konsekwencja - nie mogliśmy wywiązać się z zamówień.
STANOWCZO ODRADZAM, stosowna opinia przekazana do producenta, który niefortunnie wybrał operatora logistycznego