Marian - opinia
Ten sklep internetowy chętnie oferuje przegląd zerowy, ale niestety nie informuje, że w praktyce nie bierze odpowiedzialności za sprawność sprawdzonych w ramach tego przeglądu elementów po dotarciu towaru do klienta. W moim przypadku chodziło o rozregulowane przerzutki w rowerze, o czym poinformowałem sklep niezwłocznie po otrzymaniu roweru. Prosiłem o zwrot kosztów regulacji (40 zł) . Otrzymałem odmowę. Proponowano mi zwrot towaru (na mój koszt) lub regulację w punkcie serwisowym oddalonym o blisko 150 km, czyli rozwiązania nie do zaakceptowania. Moje argumenty wskazujące na fikcyjność oferowanego przeglądu zerowego pozostały bez odpowiedzi, czyli parafrazując cytat z kabaretowego skeczu "klient może panu majstrowi skoczyć"
Pobieranie opłat za usługę ze świadomością, że w transporcie efekty tej usługi mogą być zniweczone i odmowa zwrotu pieniędzy za usługę, z której efektów klient nie był w stanie doświadczyć jest nieuczciwe.
Pobieranie opłat za usługę ze świadomością, że w transporcie efekty tej usługi mogą być zniweczone i odmowa zwrotu pieniędzy za usługę, z której efektów klient nie był w stanie doświadczyć jest nieuczciwe.