Marta - ocena

Chciałabym wyrazić swoje głębokie rozczarowanie usługami świadczonymi przez tę firmę sprzątającą. Pomimo wieloletniego doświadczenia w korzystaniu z tego typu usług, nigdy wcześniej nie spotkałam się z tak niskim standardem wykonania. Podłogi w siłowni nie zostały dokładnie odkurzone, kurze w sypialni pozostały nietknięte, a na szklanych drzwiach łazienkowych pozostawiono smugi. Dodatkowo, ekspres do kawy, piekarnik oraz mikrofalówka w zabudowie nie zostały w ogóle przetarte, podobnie jak parapety.

Dodatkowo, brak jakiejkolwiek dbałości o detale był widoczny w całym domu. Usługa nie spełniła nawet podstawowych oczekiwań, co było dla mnie sporym zaskoczeniem. Mimo że zgłaszałam uwagi, panie sprzątające nie wyraziły chęci poprawy. Dodatkowo rozmowa telefoniczna z przełożonym zupełnie nieprofesjonalna, Pan próbował wmówić nam, że nawet jeśli usługa została wykonana źle to nie powinniśmy sprawiać przykrości paniom sprzątającym, co jest jakimś absurdem.

Niestety, nie mogę polecić tej firmy, ponieważ pozostawiła mój dom w stanie dalekim od czystości, której oczekiwałam po powrocie zza granicy.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Marta - ocena

Dziękuje za tą opinię. Pani fachowcy zaczęli ogłaszać się na Instagramie
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Marta - ocena

Panie nie wyraziły chęci poprawy bo zostały przez Pana dotkliwie obrażane, przeklinał Pan w ich stronę, znieważył, zachowywał się agresywnie - tak że dziewczyny wybiegły z płaczem do naszego kierowcy i przez łzy powiedziały że za nic tam nie wrócą bo się Pana boją, a ja nie miałem zamiaru ich do tego zmuszać. To nie jest ich wina, tylko jak powiedziałem przez telefon - naszej komunikacji, bo wybrał Pan najtańsze sprzątanie w naszym cenniku do swojego 2 piętrowego mieszkania z własną siłownią i nazwał sprzątaniem niedokładnym, mimo że dziewczyny miały mało czasu w tym pakiecie, ale i tak wykonały masę roboty i dały z siebie wszystko. To że ktoś ma więcej pieniędzy nie znaczy, że może pomiatać tymi którzy mają ich mniej. W naszym zakładzie godność naszych pracowników i ich uczucia, są niemniej ważne niż obsługa klienta, nawet jak wiąże się to z nazwaniem mnie nieprofesjonalnym. W imieniu zespołu życzę Panu więcej spokoju, pozdrawiamy.
Pozdrawiam,
Menadżer Zakładu Sprzątania motylek
Marcel Fiuk
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Marta - ocena

Sprostowanie do mojej odpowiedzi, dlaczego formułuję odpowiedź per Pan - Komentarz dodany jako Marta, ale klientem był mężczyzna.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0