Szanowni Państwo,
Odnosząc się do opinii jakie pojawiły się na forum, chcielibyśmy
zapewnić, że dokładamy wszelkich starań, aby dzieci uczęszczające do
naszego przedszkola czuły się dobrze i bezpiecznie, zdobywały cenną wiedzę i ciekawe doświadczenia. Jednocześnie pragniemy zapewnić, że w trosce o poziom świadczonych usług jesteśmy zawsze do dyspozycji rodziców, których serdecznie zachęcamy do dzielenia się spostrzeżeniami i krytycznymi uwagami, zarówno poprzez nasz system komunikacji elektronicznej, jak i osobiście w biurze placówki.
Istotnie, w listopadzie ubiegłego roku w naszej kuchni wystąpiła awaria, na którą wpływu nie mieliśmy, uniemożliwiając jej dalsze funkcjonowanie. Jako, że bezpieczeństwo dzieci i pracowników jest dla nas priorytetem, działając zgodnie z przepisami, byliśmy zmuszeni zamknąć kuchnię na czas usunięcia usterki. Następnie wystąpiliśmy do Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej z wnioskiem o ponowne wydanie opinii pozwalające na jej funkcjonowanie. Kuchnia zamknięta była przez okres 3 miesięcy. Robiliśmy wszystko, co w naszej mocy, by przyspieszyć jej otwarcie, jednak formalności związane z naprawą gwarancyjną oraz uzyskaniem pozwolenia od SANEPID-u wymagają czasu.
Dołożyliśmy wszelkich starań, by dzieci nie odczuły zmian wynikających ze sposobu dostarczania posiłków.
Zwracamy się do Państwa z prośbą o okazanie wyrozumiałości i empatii. Sytuacje losowe zaskakują każdego, nawet pomimo największych starań.
Dyrekcja Przedszkola MegaMocni
2
3