Michał - opinia
Jeśli chodzi o menu - jest ok, raz lepiej raz gorzej ale rozumiem, że jest to podyktowane ceną.
Jeśli chodzi o obsługę i profesjonalizm to jest to tragedia - gdybym mógł to bym dał 0 gwiazdek.
Kilka przykładów:
- Nieprzychylne komentarze na Facebooku są usuwane natychmiastowo mimo braku nieodpowiednich treści albo złośliwości. Jeśli coś Ci nie pasuje, to wiedz, że zostanie to usunięte. Jedynie komentarze pochlebne zostają.
- Regularnie brakuje rozpiski menu. Na Facebooku wysyłają w wiadomości prywatnej, co jest kpiną. Na szczęście menu można sprawdzić na FB fitboxy.
- Bardzo często zdarza się, że posiłki są podmienione na inne bez informacji, lub kaloryka się zupełnie nie zgadza - mam w domu dwie diety o różnej ilości kcal - mniejsza często zawiera większe porcje. Widać, że dodawane są dania o innej kaloryce, bo na pudełkach są ślady po zerwanych naklejkach.
- Non-stop są braki w posiłkach. Mimo zgłaszania problemu, mają klienta gdzieś.
- Poleciłem dietę znajomym, ale warunkiem było dostarczanie jej do danej godziny. Pomimo potwierdzania mailowego w określonej godzinie pudełka były dostarczone terminowo może 3 razy.
- Kiedy popełnią błąd i mają oddać pieniądze - kontakt się urywa.
Jeśli chodzi o obsługę i profesjonalizm to jest to tragedia - gdybym mógł to bym dał 0 gwiazdek.
Kilka przykładów:
- Nieprzychylne komentarze na Facebooku są usuwane natychmiastowo mimo braku nieodpowiednich treści albo złośliwości. Jeśli coś Ci nie pasuje, to wiedz, że zostanie to usunięte. Jedynie komentarze pochlebne zostają.
- Regularnie brakuje rozpiski menu. Na Facebooku wysyłają w wiadomości prywatnej, co jest kpiną. Na szczęście menu można sprawdzić na FB fitboxy.
- Bardzo często zdarza się, że posiłki są podmienione na inne bez informacji, lub kaloryka się zupełnie nie zgadza - mam w domu dwie diety o różnej ilości kcal - mniejsza często zawiera większe porcje. Widać, że dodawane są dania o innej kaloryce, bo na pudełkach są ślady po zerwanych naklejkach.
- Non-stop są braki w posiłkach. Mimo zgłaszania problemu, mają klienta gdzieś.
- Poleciłem dietę znajomym, ale warunkiem było dostarczanie jej do danej godziny. Pomimo potwierdzania mailowego w określonej godzinie pudełka były dostarczone terminowo może 3 razy.
- Kiedy popełnią błąd i mają oddać pieniądze - kontakt się urywa.