Miejsca pracy dla anglistów

Temat dostępny też na forum: Chylonia Praca
Witam!
Od niedawna mieszkam w Cisowej i bardzo mi się tu podoba. Z wykształcenia jestem anglistką i do niedawna pracowałam w Gdańsku udzielając lekcji indywidualnych. Niestety codzienne dojazdy do uczniów pochłaniają mnóstwo czasu i zastanawiam się nad zmianą miejsca zatrudnienia na coś bliżej domu. Porozsyłałam już mnóstwo CV ale póki co pozostały bez odpowiedzi. Z tego powodu zwracam się z pytaniem do Was- forumowiczów o jakieś wiadome wolne miejsca pracy dla absolwentki anglistyki na UG, ze sporym doświadczeniem w nauczaniu oraz nieco mniejszym w tłumaczeniach. Mam też doświadczenie w branży hotelarskiej, marketingu i pracy biurowej.

Pozdrawiam serdecznie :)!
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Miejsca pracy dla anglistów

tez mam takie wykształcenia, powysyłałam setki cv i cisza, niestety rynek już się nasycił anglistami

Też to niestety zauważyłam. Gdy wybierałam kierunek studiów 6 lat temu sytuacja wyglądała nieco inaczej... Życzę powodzenia w poszukiwaniu pracy!

Na Twoim miejscu - takim wykształceniem i doświadczeniem - założyłabym firmę i dawała korepetycje, lekcje języka i robiła tłumaczenia jako wolny strzelec. Na pewno znajdziesz zleceniodawców. Powodzenia.

Już o tym myślałam, ale czy przypadkiem nie ma przesytu na rynku szkół językowych i tłumaczy? Trochę się obawiam otwierania działalności bez posiadania sporego zabezpieczenia finansowego (na reklamę i opłaty zanim się interes rozkręci).