Millenium Bank

1 Sierpnia zaczyna się szkolenie w Warszawie dla nowych pracowników tego banku , czy ktoś z Was ma jakieś doświadczenia związane z pracą i takim szkoleniem ?? A może jest ktoś kto również się na nie wybiera ??

Pozdrawiam
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Millenium Bank

znam babki ktore pracuja w banku w odziale sopot, ogolnie atmosfera jest strasznie syfiasta, zwlaniaja ludzi jak sie nie osiagnie wynikow, wyniki sa praktycznie nie do osiagniecia w punkcie sopot ciagla rotacja, ludzie nie moga wytrzymac to sami odchodza.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

Właśnie dosyć sporo słyszałam nieprzychylnych wypowiedzi a najbardziej obawiam się lojalki za szkolenie która zobowiązuje do pracy dla nich przez dwa lata inaczej zwrot kosztów. Nie mam doświadczenia w bankowości za to w obsłudze klienta, więc nie wiem czy te wyniki będą dla mnie do ogarnięcia. :/

bosze banki... czemu banki ciągle się ogłaszają że potrzebują pracowników???? odp. banki nie potrzebują pracowników ale ich baz danych czyli rodziny i znajomych którym można wcisnąć produkty... nie chce ci mieszać ale może być tak że pozakładasz rodzinie konta itp. i cię zwolnią z braku sprzedaży... regionalni nie maja skrupułów ... przy ich zarobkach nie mogą stracić posadki ... a szarak to szarak pozdrawiam i życzę powodzenia ...
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0

jak ci karzą podpisać lojalke na2 lata to masz parce na 2 lata chyba ze ci sami dadzą wypowiedzie

dno i 5m mułu

już nawet nie chce mi się rozpisywać, bo już raz więcej się wypowiadałam.. poszukajcie sobie w gazetach archiwalnych artykułów o mille i ich "cudownych" oddziałach

Jak w Trojmiescie to dobrze pracuje się w SKOKU. ja pracuje już jakiś czas i nie narzekam- atmosfera OK i zarobki z premią całkiem całkiem :D

durna babo, mam nadzieję, że moderacja wywali twoje posty.

Inne tematy z forum

AI w pracy i nauce ktoś jeszcze się wciągnął? (4 odpowiedzi)