NIE PŁAĆCIE Z GÓRY PRZELEWEM!

Zamówiłem internetowo wizytę u specjalisty, dokonałem płatności przelewem. W dniu wizyty dostałem telefon, że lekarza tego dnia nie będzie i że mam możliwość przeniesienia wizyty na przyszły tydzień. Jako, że sprawa była pilna poprosiłem o zwrot pieniędzy i poinformowałem, że umówię sobie wizytę szybciej u innego lekarza. nNa to usłyszałem odpowiedź Pani z rejestracji, że zapyta się doktora czy nie ma możliwości przyjąć mnie wcześniej. Następnego dnia otrzymałem telefon, że lekarz może mnie przyjąć za 3 dni w przychodni na Morenie. Gdy pojawiłem się na Morenie, kobieta w rejestracji powiedziała mi, że nie ma możliwości, żeby doktor mnie przyjął, bo ma 30 pacjentów tego dnia. nNa szczęście udało mi się umówić wizytę w innej przychodni jeszcze przed kolejnym czwartkiem.nOd kilku dni wydzwaniam do POLMEDU w sprawie zwrotu wpłaconej kwoty za wizytę która się nie odbyła. Za każdym razem muszę opowiadać od nowa historię i dowiaduję się że oddzwonią jutro (nie oddzwaniają). nnNie polecam! Chyba, że płacisz gotówkowo w dniu wizyty.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: NIE PŁAĆCIE Z GÓRY PRZELEWEM!

Zapewniam, iż zwrot kosztów w takich sytuacjach jest w POLMED standardem. W potwierdzeniu mailowym, które otrzymał Pan po zamówieniu i opłaceniu wizyty znajduje się link, który umożliwia rezygnację z wizyty i zwrot kosztów. Zwrot możliwy jest również po uprzedniej rozmowie telefonicznej. Proszę o wskazanie adresu mailowego bądź numeru telefonu do siebie z pewnością skontaktuję się z Panem by wyjaśnić zaistniałą sytuację lub proszę o kontakt k.muszynska@polmed.pl lub tel. 512 418 049.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 4

Re: NIE PŁAĆCIE Z GÓRY PRZELEWEM!

Droga pani. To Wy nie dotrzymaliście warunków umowy, zmieniając raz termin oraz nie dotrzymując drugiego, narażając pacjenta na dodatkowe stresy, koszta, stratę czasu etc. Wobec tego należaloby natychmiast załatwić sprawę polubownie, wręcz przeprosić i zaproponować jakąś formę zadośćuczynienia, a nie prowadzić polemikę pod opinią!
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: NIE PŁAĆCIE Z GÓRY PRZELEWEM!

Oczywiście, tego samego dnia, gdy pojawił się wpis pacjenta powinna Pani napisać, że sprawa jest załatwiona, a pacjent został przeproszony i otrzymał zadośćuczynienie.
Tymczasem Pani po 3 dniach (!) prosi pacjenta o kontakt i pewnie będzie z nim jeszcze dyskutować.
Na szkoleniach z profesjonalnej obsługi klienta uczą inaczej, zapewniam.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 1

Re: NIE PŁAĆCIE Z GÓRY PRZELEWEM!

Chyba pracownicy Polmedu nie mają obowiązku codziennego wertowania opinii na forum trójmiasto?
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: NIE PŁAĆCIE Z GÓRY PRZELEWEM!

Obowiązku nie mają, ale szanujące się firmy to robią i profesjonalnie reagują - i na krytykę i na pochwały (dziękując).
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2