NIE PŁAĆCIE Z GÓRY PRZELEWEM!
Zamówiłem internetowo wizytę u specjalisty, dokonałem płatności przelewem. W dniu wizyty dostałem telefon, że lekarza tego dnia nie będzie i że mam możliwość przeniesienia wizyty na przyszły tydzień. Jako, że sprawa była pilna poprosiłem o zwrot pieniędzy i poinformowałem, że umówię sobie wizytę szybciej u innego lekarza. nNa to usłyszałem odpowiedź Pani z rejestracji, że zapyta się doktora czy nie ma możliwości przyjąć mnie wcześniej. Następnego dnia otrzymałem telefon, że lekarz może mnie przyjąć za 3 dni w przychodni na Morenie. Gdy pojawiłem się na Morenie, kobieta w rejestracji powiedziała mi, że nie ma możliwości, żeby doktor mnie przyjął, bo ma 30 pacjentów tego dnia. nNa szczęście udało mi się umówić wizytę w innej przychodni jeszcze przed kolejnym czwartkiem.nOd kilku dni wydzwaniam do POLMEDU w sprawie zwrotu wpłaconej kwoty za wizytę która się nie odbyła. Za każdym razem muszę opowiadać od nowa historię i dowiaduję się że oddzwonią jutro (nie oddzwaniają). nnNie polecam! Chyba, że płacisz gotówkowo w dniu wizyty.