NIEPUNKTUALNE OTWIERANIE LOKALU

Już 3 razy czekałem pod siłownią na jej otwarcie. Notoryczne spóźnienia obsługi do pracy. Nie polecam płatności kartą kredytową. Dużo pomyłek. Nie wpuszczono mnie do klubu przez bałagan w płatnościach po stronie klubu. Duże problemy z rezygnacją.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: NIEPUNKTUALNE OTWIERANIE LOKALU

Ogromne problemy z rezygnacją potwierdzam Zwróćcie uwagę, że aby złożyć rezygnację na piśmie ( z miesięcznym wypowiedzeniem - musisz zapłacić za kolejny miesiąc), trzeba UMÓWIĆ SIĘ Z MENADŻEREM! Sęk w tym, że owego menadżera albo akurat nie ma, albo - nie ma wolnych terminów! Tak było w moim przypadku. Piszcie w razie czego polecony za potwierdzeniem.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0